به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۰۵ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۹۷۸۲۱

بزرگ‌تر از محمد نوری در استقلال خیلی هست

بزرگ‌تر از محمد نوری در استقلال خیلی هست
گروه ورزشی: هادی شکوری راهکار خروج استقلال از بحران را استفاده از پیشکسوتان می‌داند.
به گزارش "ورزش سه"، هادی شکوری پیشکسوت باشگاه استقلال انتقادهایی نسبت به مراسم معارفه موسیمانه داشت و به صحبت‌های یکی از پیشکسوتان این تیم واکنش نسبتا تندی نشان داد.
هادی شکوری، پیشکسوت استقلال، درباره حضور موسیمانه در این تیم گفت: امیدوارم که تاثیرگذار باشد، اما مشکل استقلال در سرمربی نبوده، مدیریت استقلال شاید در کار خودشان بتوانند موفق باشند اما نشان دادند که در استقلال نمی‌توانند.

او در ادامه گفت: امیدوار از پیشکسوتان استقلال در رأس تیم استفاده کنند، استقلال بزرگ است و نام‌های بزرگی دارد که به تیم کمک کنند اما به آنها میدان داده نمی‌شود.شکوری با انتقاد از روند باشگاه استقلال در معارفه موسیمانه گفت: همین امروز در معارفه ضعف داشتند، خیلی از بزرگان استقلال دعوت نشدند، امیرحسین صادقی اینجا نیست که از او دفاع کنم، اما او تجربه حضور در جام جهانی و گلزنی در دربی داشته، چرا نباید از او دعوت شود، یا خیلی‌های دیگر مثل طباطبایی و همدانی، تمام این‌ها می‌توانند در مدیریت و آکادمی کمک کنند.

او در واکنش به صحبت‌های محمد نوری که گفته بود "اگر کسی به این مراسم دعوت نشود گارد خواهد گرفت"، گفت: من نمی‌خواهم به بزرگترم بی‌احترامی کنم، یک جایی من شنیده بودم که گفته بودند از هادی شکوری مگر بزرگتر نیست که صحبت کنند؛ بزرگتر از من هست اما جرئت صحبت کردن ندارند، در منافع آنها ممکن است خطر ایجاد شود. من دلسوز استقلال هستم و به همه احترام می‌گذارم، از ایشان خیلی بزرگتر هست در استقلال و امیدوارم که از آنها در رأس امور تیم استفاده شود.
او در انتها افزود: راهکار خروج استقلال از بحران مشخص است، استفاده از پیشکسوتان بادانش و خیلی سال است که از این مسئله استفاده نشده است!
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها