به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۹/۱۲ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۷۰۸۳

آغاز فروش فوري محصولات سايپا

گروه اقتصادي: مدير بازاريابي و پيشبرد فروش محصولات برند گروه سايپا از فروش فوري و پيش فروش محصولات شرکت سايپا به صورت آپشنال و غير آپشنال خبر داد.
آغاز فروش فوري محصولات سايپا
حسن فروزان مهر گفت: فروش فوري خودروهاي سايپا ۱۳۱بنزيني، ۱۳۱ پايه گازسوز و تيبا به صورت آپشنال و غيرآپشنال از هشتم آذر آغاز شده است. وي با بيان اين‌که پيش فروش خودرو تيبا با مبلغ پيش پرداخت ۱۰ تا ۱۲ ميليون تومان و محصولات خانواده ايکس ۱۰۰ با مبلغ پيش پرداخت ۵.۵ تا ۵.۸ ميليون تومان به صورت آپشنال و غيرآپشنال با موعد تحويل بهمن و اسفند ماه ۹۱ جاري است، افزود: مشتريان مي‌توانند با مراجعه به وب سايت اينترنتي شرکت سايپا و يا نمايندگي‌هاي مجاز گروه سايپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام خودروها کنند.
وي افزود: خودروهاي آپشنال در چند تيپ و بنا به خواسته مشتريان تحويل خواهد شد که اين اقلام متشکل از دزدگير تصويري، سنسور پارک، دوربين عقب و... بوده و مشترياني که اقدام به خريد خودروهاي آپشنال کنند در اولويت تحويل خودرو قرار خواهند گرفت. فروزان‌مهر تأکيد کرد که مشتريان بايد بر اساس قيمت مصوب اقدام به خريد کنند و اطلاعات مکفي جهت خريد و قيمت خودروها روي سايت www.saipagroup.ir موجود است.وي همچنين از جاري بودن صدور پيش فاکتور جهت اخذ تسهيلات بانکي به منظور خريد خودروهاي شرکت سايپا و جايگزيني خودروهاي فرسوده خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۹/۱۲ ۱۷:۰۷
بابا ملت نخرید بگذارید ارزان شود . والله که این ماشین بیشتر از 5 میلیون نمی ارزد.! (13179)
۱۳۹۱/۰۹/۱۲ ۲۰:۵۰
مردم ما اگه این چیزا رو بلد بودند که الان روزگارشون این نبود. (13211)
حسن
United States
۱۳۹۱/۰۹/۱۲ ۱۹:۵۳
اگر مردم فقط 6 ماه این ماشینها رو نخرن اوضاع کاملا عوض می شه. (13205)
ماهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۹/۱۲ ۲۳:۰۸
با سلام
آقایان سایپا اول بیایند خودروهای مشتریان از جمله من را که از شهریور پول را تمام و کمال واریز کرده ایم ( بعضی مشتریان ماه های قبل از من ) و قرار بود نهایت تا 30 روز ( تحویل فوری )خودرو را تحویل بگیریم را تحویل مان دهند بعد بیایند فروش فوری شروع کنند . . .
حدود 3 ماه هست که پول دادیم خبری از ماشین نیست !
جالب این است که :
ـ سند ماشین از طریق پست به دستم رسیده .
ـ کارت ماشین را هم تحویل گرفتم .
ـ پلاک را هم از پلیس تحویل گرفتم .
ـ کارت سوخت را هم از پست تحویل گرفتم .
همه را دارم به جز اصل کاری که خود ماشین است و هر وقت هم با نمایندگی شهرستان یا امور مشتریان سایپا تماس می گیرم می گویند انشاالله 48 ساعته به دستت می رسد !!!!

بعد این خبر شما را می خوانم دیگه ، ...
ـــــــــــــــــ
لطفاً منتشر کنید .
آمادگی ارائه تمام مدارک را هم برای بررسی شما و اطلاع رسانی دارم .
ممنون (13215)