به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۱۳۸۲۰۲

جزییات قتل دختردانشجوی‌پزشکی درتهران

گروه حوادث: قاتل دختر دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران دستگیر و اعتراف کرد جسد را در بیابان های اطراف شهریار رها کرده است.
به گزارش میزان، روز چهارشنبه  فردی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد به مأموران اعلام داشت که دخترش بنام زیبا 18ساله  برای رفتن به دانشگاه از منزل خارج و پس از آن مراجعتی به منزل نداشته است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور دادیار ارجاع دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده  در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که  زیبا دانشجوی رشته رادیولوژیِ دانشگاه تهران - دانشکده پیراپزشکی است که ساعت 9صبح روز هجدهم مهر  به قصد رفتن به دانشگاه تهران از خانه خارج شده ، در کلاس درس دانشگاه نیز حاضر شده اما پس از خروج از دانشگاه ناپدید شده است. با شناسایی جوانی 23 ساله به نام "محمدرضا . ن" به عنوان نامزد فقدانی که از حدود 4 ماه پیش با یکدیگر عقد کرده بودند، کارآگاهان به تحقیق از وی پرداخته و با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که آخرین بار زیبا با محمدرضا مشاهده شده است.

سرانجام "محمدرضا" ساعت 13:30 روز جمعه لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل همسرش ( زیبا ) اعتراف کرد .متهم در اعترافات اولیه مدعی شد روز سه شنبه به دنبال زیبا رفته و او را از مقابل دانشگاه سوار ماشین کردم. در مسیر بازگشت به سمت خانه بودیم که با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم. کنترل خودم را از دست دادم ؛با دست زیبا ]را خفه کردم و بعد از چند دقیقه دیدم که زیبا نفس نمی کشد. جنازه را در جاده شهریار رها کرده و به خانه ام آمدم. سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، موضوع به مقام  قضایی اعلام، پرونده با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی ، برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، با اشاره این موضوع که تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن انگیزه اصلی جنایت در دستور کار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته، در پایان این خبر اعلام داشت: با اعتراف صریح متهم مبنی بر رها کردن جسد مقتول در شهرستان شهریار – جاده سعید آباد ، موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام و در بررسی های بعمل آمده مشخص شد که جسد خانم جوانی ناشناس با مشخصات مقتوله در محل اعلامی از سوی متهم ( جاده سعید آباد ) کشف و به پزشکی قانونی منتقل شده است.
برچسب ها: جنایت قتل