به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۱۶۳۶۸

ثبت‌ شکایت‌ دانشجویان‌ ستاره‌دار‌ و اساتید

گروه سياسي: سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در حاشیه جلسه‌ هیات دولت گفت: تا کنون حداقل 400 الی 500 نفر از دانشجویان ستاره‌دار و اساتید بازنشسته به کمیته‌ای که در این ارتباط در وزارت علوم تشکیل شده است، شکایت خود را مطرح کرده‌اند.
ثبت‌ شکایت‌ دانشجویان‌ ستاره‌دار‌ و اساتید
دکتر جعفر توفیقی در مورد معرفی خود به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم به مجلس اظهار کرد:‌ تصمیم‌گیری نهایی دراین زمینه با رئیس جمهور است. وی در مورد تعامل خود با نمایندگان مجلس نیز گفت: با تعدادی از نمایندگان تعاملاتی داشته‌ایم و انشا‌الله بعد از اینکه تعطیلات مجلس تمام شود، با حضور در کمیسیون و فراکسیون‌های مختلف مجلس برنامه‌های خود را ارائه می‌دهم، در مجموع ما به روند گفت‌وگوها خوش‌بین هستیم.

سرپرست وزارت علوم در پاسخ به اینکه وزارت علوم اعلام کرده دانشجویان ستاره‌دار از سال 90 به بعد برای ثبت‌نام مراجعه کنند و دانشجویانی که قبل از سال 90 این اتفاق برای آن‌ها رخ داده، چه باید بکنند نیز گفت:‌ محدودیتی از نظر سال در این ارتباط نداریم و همه‌ تقاضاها و مواردی که حق آن‌ها ضایع شده است را بررسی می‌کنیم و حتما در ارتباط با آن‌ها نیز راه‌حل پیدا می‌کنیم. البته تا کنون 400 الی 500 نفر به کمیته‌یی که در این ارتباط در وزارت علوم تشکیل شده مراجعه و شکایت کردند. دکتر توفیقی تصریح کرد: بررسی این شکایات، یک فرایند مستمر است ولی در مجموع به تدریج درباره تمام این شکایت‌ها تصمیم‌گیری می‌کنیم که در ارتباط با 15 نفر تا کنون پیگیری این شکایت‌ها نتیجه داده است.

۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۵:۰۲
والا ما که جرات این کار رو نداریم ... خوش به حال اونا که رفتن شکایتشون رو ثبت کردن ... امیدوارم در آینده مشکلی واسشون پیش نیاد ! (129923)
دکتر بیکار
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۹:۱۲
من هم جزو کسانی هستم که از دانشگاه اخراجم کردند ولی آدرس و تلفنی یا فکسی از این کمیته ای که می گویند نه در سایت وزارت علوم هست نه اینکه چگونه از راه دور می توانم شکایتم را ثبت کنم. لطفا در این مورد اطلاع رسانی کنید. ممنونم (130059)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۳:۱۱
بهار جان لطفا خبری گزارشی و .... که بتوان سوال این دکتر بیکار را جواب داد تهیه بفرمایید، خیلی ها مثل ایشان هستند و فکر می کنند این کارها بیهوده است به خاطر همین مراجعه نمی کنند، اگر بشود از طریق فکس و نامه هم شکایت کرد خیلی از واقعیت های 8 سال گذشته مشخص خواهند شد. (130271)
شیراز
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۵:۳۵
ما دانشجویا علوم پزشکی شیراز که به زور و اجبار و توهین با هامون برخورد میشه و ریاست دانشگاه میگه وزیر جدید پشتشه چیکار کنیم دادخواهیمونا به کجا ببریم ؟ دکتر ایمانیه رییش دانشگاه از ۸ سال رییس است و باز هم ابقا شده است آیا این درست است است پس از این همه امید باز چنین افرادی ابقا شوند آن هم با زور و تهدید داشنجویان برای دادن بیانیه و حمایت از ایشام روزنامه آرمان هم تنها روزنامه ای بود مه صدای ما را رساند لطفا بهار پیگیری کن (129937)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۶:۲۷
با رد صلاحیت دکتر توفیقی و عدم حمایت روحانی این کارا متوقف میشه (129956)
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۷:۳۵
آقای دکتر ما شهرستانی ها که از پایتخت دوریم چکار کنیم؟ ستاره دارهای دانشگاه آزاد کجا برند ؟ لطفا کاری کنید که از طریق ایمیل و تلفن و.... مدارکمان را به این کمیته بفرستیم. (130002)
تدبیر و امید
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۱۷:۳۸
بابا یکی این قوانین مالی دانشگاه آزاد رو اصلاح کند جیب ما رو که سوراخ کرد این هزینه انصراف یا همون پول زور.......... (130005)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۲۷ ۲۰:۲۷
بعضی مسائل این دانش جویان ؛ ستاره شان دنباله دار شده است!!! (130136)