به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۳۹۹۹
نگاهی به نمایشگاه موبایل بارسلون 2014

غوغای سونی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی

گروه فناوری: بزرگ‌ترین نمایشگاه موبایل جهان در بارسلون آغاز به کار کرده و شرکت‌های بسیاری شروع به رونمایی از جدیدترین محصولات خود کردند.
غوغای سونی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی
بارسلون هر ساله محل برگزاری بزرگترین نمایشگاه موبایل در جهان است. در این نمایشگاه بزرگترین شرکت‌های سازنده تلفن همراه حظور دارند و از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند.

رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 5
سامسونگ توانست سال گذشته با رونمایی از گلکسی اس 4 با امکانتی عالی توجه علاقه مندان به تلفن‌های همراه را به خود جلب کند. این شرکت امسال نیز از مدل جدید گلکسی اس رونمایی کرده که به تجهیزات جدیدی همانند سنسور ضربان قلب، سنسور اثر انگشت، دوربینی قوی تری و باتری بهتری مجهز است. گلکسی اس 5 به اندروید 4.4 کیت کت مجهز است. با اینکه اس 5 گوشی قدرتمندی است اما پس از رونمایی از آن افراد نظر مثبتی نسبت به آن نداشتند. یکی از دلایل اصلی این موضوع شباهت بیش از حد آن به مدل‌های قبلی و همچنین استفاده از بدنه پلاستیکی در ساخت آن است. اس 5 به دوربینی 16 مگاپیکسلی ، پردازنده اسنپ دراگون 801 2.5 گیگاهرتزی مجهز است که آن را تبدیل به یکی از قوی‌ترین تلفن‌های بازار کرده است.

گجت های مچی سامسونگ

علاوه بر جدیدترین مدل گلکسی سامسونگ از 2 ساعت مچی جدید نیز رونمایی کرد که با استقبال بیشتری نسبت به اس 5 مواجه شدند. اولین آن مدل جدید ساعت اندروید است که طراحی بهتری نسبت به مدل قبلی دارد. دستگاه دوم یک مچ بند مخصوص دنبال کردن وضعیت سلامتی است که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد، این وسیله که صفحه نمایشی منحنی دارد و به راحتی بر روی مچ شما قرار می‌گیرد.

نوکیا گوشی آندرویدی تولید می کند
شرکت نوکیا نیز که به تازگی توسط مایکروسافت خریداری شده است اعلام کرده که تصمیم دارد تا چند مدل از گوشی‌های خود را به سیستم عامل اندروید مخصوص نوکیا مجهز کند، این گوشی‌ها به مدل متفاوتی از اندروید مجهز خواهند بود.

سونی و اچ تی سی به آرامی درخشیدند
سونی به تازگی از اکسپریا زد 2 رونمایی کرد و نظر علاقه مندان را به سوی خود جذب کرد. این تلفن همراه با سیستمی بسیار قدرتمند ( قدرتمند تر از گلکسی اس 5 ) توانسته نظر مثبت بسیاری از افراد حرفه‌ای را نیز دریافت کند. اکسپریا زد 2 که به تازگی در همین سایت بررسی شده کاملا ضد آب است و به تازگی در حال تبدیل شدن به رقیبی جدی برای سامسونگ است. اچ تی سی نیز با رونمایی از مدل جدید تلفن همراه خود با نام دیزایر 816 سعی کرد تا ورود خود به بازار تلفن‌های همراه کم هزینه را محکم‌تر کند.

بلک بری نیز در این نمایشگاه حضور داشت
اگر به یاد داشته باشید شرکت بلک بری در چند سال اخیر دچار مشکلات اقتصادی بسیاری شده است و حتی تا حد ورشکستگی کامل نیز پیش رفته است. با این حال این شرکت امسال نیز از دو دستگاه جدید رونمایی کرد، یکی بلک‌بری زد 3 که مجهز به صفحه نمایشی 5 اینچی است و دیگری کیو 20 است که همانند بلک‌بری‌های قدیمی به کیبوردی کامل مجهز است.
مرجع : بازارخبر