به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۶ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۵۳۹۲

دولت اعتدال وتصمیم​گیری بر اساس عقلانیت

گروه سياسي: معاون استاندار اردبیل گفت: دولت اعتدال برخلاف دولت گذشته تصمیم گیری بر اساس عقلانیت را دستور کار قرار داده است.
اقبال عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل دیشب در همایش انتظار و امید در اردبیل با اشاره به اینکه حماسه سیاسی 24 خرداد سال گذشته و انتخاب دولت تدبیر و امید توسط مردم پایانی برای افراطی گری و خرافه گری بود، افزود: دولت اعتدال برخلاف دولت گذشته تصمیم گیری بر اساس عقلانیت را دستور کار قرار داده و تلاش خود را برای رفع آسیب‌های ناشی از افراط و تفریط ها انجام می دهد. وی در خصوص شرایط کنونی اقتصاد کشور گفت: با توجه به تورم و بیکاری که موجب مشکلات اجتماعی بی شماری شده بود، مهمترین شعار دولت تدبیر و امید نجات اقتصادی قرار گرفت که امیدواریم با عزم ملی و مدیریت جهادی مد نظر مقام معظم رهبری تحقق یابد.

وی اضافه کرد: در راستای کاهش تحریم‌ها که فشار زیادی بر معیشت مردم وارد کرده بود، دولت به سمت تعامل و تنش زدایی در سطح ملی و به خصوص بین المللی گام برداشته تا گشایشی در امور صورت گیرد که البته امری زمان بر و نیازمند همکاری مردم و سایر قواست. همایش امید و انتظار برای بزرگداشت سالگرد حماسه 24 خرداد یکشنبه شب با حضور پرشور هزاران نفر از شهروندان اردبیلی در تالار هتل کوثر اردبیل برگزار شد.
مرجع : ايسنا