به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۵۷۸۴۶

کینگدام آرنا، شاید برای تاجیکستان

کینگدام آرنا، شاید برای تاجیکستان
گروه ورزشی:فدراسیون فوتبال عربستان هرگونه تغییر در تیم ملی فوتبال این کشور را تکذیب کرد.به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی در خصوص ایجاد تغییراتی در تیم ملی عربستان به گوش می‌رسید که این شایعات امروز از سوی فدراسیون فوتبال این کشور تکذیب شد. فدراسیون فوتبال عربستان همچنین توضیحاتی را در خصوص سایر مسائل مربوط به فوتبال این کشور و نامه باشگاه النصر به فدراسیون در خصوص محرومیت نواف العقیدی ارائه داد.

این فدراسیون درباره دیدار تیم‌های عربستان و تاجیکستان در چارچوب دور دوم رقابت‌های‌ مقدماتی جام جهانی 2026 توضیح داد که این مسابقه در ریاض برگزار می‌شود و ورزشگاه باید ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود.اتحادیه فوتبال عربستان همچنین اعلام کرد که مسابقات سوپرجام عربستان که در آن الاتحاد، النصر، الهلال و الوحده حضور خواهند داشت، به دلیل برخی اصلاحات کنفدراسیون فوتبال آسیا در تقویم خود به تعویق افتاد و به زودی اعلام خواهد شد.

آنها همچنین در خصوص اخباری مبنی بر تغییرات اداری در ساختار تیم ملی فوتبال عربستان توضیح دادند: اخباری که در این خصوص منتشر شده صحت ندارد.فدراسیون در خصوص استعلام باشگاه النصر مبنی بر احتمال حضور نواف العقیدی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فدراسیون عربستان جزئیاتی را که بین خود و باشگاه‌ها اتفاق می‌افتد را اعلام نمی‌کند.

این فدراسیون همچنین درباره باقیمانده رقابت‌های فصل جاری ورزشی را توضیح داد: با توجه به برگزاری مسابقات زیر نظر فدراسیون فوتبال عربستان، تاریخ برگزاری بازی‌های نیمه نهایی جام خادم الحرمین اعلام شده و در بازه زمانی 29 تا 30 آوریل آینده تعیین می‌شود.وی افزود: با توجه به تغییراتی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت، تاریخ برگزاری سوپرجام عربستان به زمان دیگری موکول شد که پس از هماهنگی با مسئولان مربوطه اعلام خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها