به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۶۰۱۷۴

قلم قرمز امیر قلعه‌نویی روی نام یک بازیکن

قلم قرمز امیر قلعه‌نویی روی نام یک بازیکن
گروه ورزشی:شنیده‌ها حکایت از آن دارد یک لژیونر با سابقه تیم ملی در اردوی جدید حضور نخواهد داشت.به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی از هفته‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها در نوروز سال ۱۴۰۳ به مصاف تیم ملی ترکمنستان خواهد رفت. بر همین اساس اردوی تیم ملی زیرنظر امیر قلعه‌نویی و دستیارانش از ۲۸ اسفندماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده تا ملی‌پوشان خود را برای دیدار رفت که دوم فروردین ماه به میزبانی ورزشگاه آزادی در تهران برگزار می‌شود، آماده کنند.

این درحالی است که از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد فاز جدید جوانگرایی با صلاح دید قلعه‌نویی از اردوی جدید استارت می‌خورد و چند بازیکن جوان و پدیده لیگ برتری به احتمال زیاد وارد اردو خواهند شد. از سوی دیگر طبق شنیده‌ها از بین بازیکنان باتجربه و قدیمی‌تر تیم ملی نیز یکی، دو چهره در اردوی جدید حضور نخواهند داشت‌.

البته از بین لژیونرها بازیکنانی مانند احسان حاج‌صفی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی و یکی از قدیمی‌های این تیم در اردوی جدید حضور دارد، هرچند خبر می‌رسد با توجه به آسیب‌دیدگی علیرضا جهانبخش این احتمال وجود دارد که کاپیتان دوم تیم ملی درصورتی‌که حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شود، بازی به ترکمنستان را از دست داده و به این بازی نرسد، البته درباره جهانبخش اخبار تاییدنشده‌ای نسبت به عدم حضور این بازیکن در اردوی جدید هم شنیده می‌شود.

همه اینها درحالی هستند که شنیده‌ها حکایت از آن دارد یک لژیونر با سابقه تیم ملی در اردوی جدید حضور نداشته که در صورت صحت این موضوع به نظر می‌رسد باید کار این بازیکن را در تیم ملی احتمالا تمام‌شده بدانیم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها