به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۶۱۴۰۳

دو ستاره کلیدی سیتی به رئال می‌رسند

دو ستاره کلیدی سیتی به رئال می‌رسند
گروه ورزشی:انتظار می‌رود ادرسون و کوین دی بروینه، در بهترین فرم به بازی برابر رئال مادرید برسند.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با برتری برابر نیوکاسل یونایتد در جام حذفی به تلاش خود برای کسب سه گانه تاریخی دوم ادامه می‌دهد.تیم پپ گواردیولا به دنبال این است که به اولین تیمی تبدیل شود که دو فصل متوالی لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی را به دست می‌آورد.

کوین دی بروینه، هافبک کلیدی، و ادرسون، دروازه‌بان اول، در بازی روز شنبه غایب بودند. دی بروینه حتی به دلیل مصدومیت در فهرست جدید بلژیک قرار نگرفت. دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، تصمیم گرفت که بهتر است این بازیکن 32 ساله از بازی‌های دوستانه این ماه کنار گذاشته شود. آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران است و او برای بازی 31 مارس (12 فروردین) برابر آرسنال در دسترس خواهد بود.

گواردیولا در مورد دی بروینه گفت: «او با مصدومیت در آنفیلد بازی کرد اما در حال بهتر شدن است. همه بازیکنان امروز در فوتبال جهان مشکل دارند اما او می‌خواست بازی را تمام کند. فردای آن روز او احساس خوبی نداشت و بهتر است استراحت کند.»

ادرسون مقابل لیورپول از زمین خارج شد. آسیب‌دیدگی او از ناحیه ساق پا است و تاریخ بازگشت احتمالی برابر آرسنال خواهد بود.گواردیولا در مورد او گفت: «ادی در حال بهتر شدن است، بنابراین امیدوارم بعد از تعطیلات ملی آماده شود.»به این ترتیب انتظار می‌رود هر دو برای بازی 22 فروردین برابر رئال کاملا آماده باشند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها