به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۶۱۴۱۶

بارسلونا در توهم: هشت امتیاز خیلی زیاده!

بارسلونا در توهم: هشت امتیاز خیلی زیاده!
گروه ورزشی:بعد از بازی‌های درخشان اخیر، بارسلونا شروع به رویاپردازی برای فتح لالیگا و حتی لیگ قهرمانان کرده اما این چقدر با واقعیت هم‌خوانی دارد؟به گزارش "ورزش سه"، اختلاف هشت امتیاز در صدر جدول زیاد است؟ باید گفت که بله. واقعیت این است که در فاصله 9 هفته تا پایان لالیگا، هشت امتیاز تقریباً فاصله‌ای بی‌نهایت است.

ما این سوال را از خودمان برای چیزی فراتر از بدیهی می‌پرسیم. بارسا خیلی پیشرفت کرده. آنها بار دیگر یک دروازه‌بان و مهاجم کاملا تعیین کننده دارند و این در فوتبال امروز و به‌خصوص در اسپانیا کلیدی است. بدون اینکه خیلی جلوتر برویم، دیروز وقتی اتلتیکو کمی در میدان افت کرد، تنها یک روبرت لواندوفسکی برای گلزنی و پاس گل دادن کافی بود و تراشتگن در اوج حملات اتلتیکو دو واکنش استثنایی داشت. واکنش‌هایی که توضیح دهنده پیاده روی شبانه یک بارسای بزرگ در متروپولیتانو برابر تیم ضعیف دیگو پابلو سیمئونه بود. تیمی که حالا در لالیگا پنجم است.

صحبت از اختلاف هشت امتیازی با بیست و هفت امتیاز باقی‌مانده است. به‌خصوص با توجه به اینکه این رئال مادرید است که از این برتری دفاع می‌کند و به نظر نمی‌رسد نشانه‌هایی از ضعف را نشان دهد. نمایش رئال شنبه در پامپلونا قانع کننده بود و باعث شد تا السادار بازهم به یکی از مقاصد مورد علاقه رئال تبدیل شود. وینیسیوس که بار دیگر به شدت مورد توهین قرار گرفته بود، مانند یک گاو نر خود را قفس رها کرد و در غیاب بلینگام، بازیکنی غیرقابل مهار شد.

اکنون وارد قلمرو شیرها می‌شویم. قلمروی که ظاهراً برای رئال مادرید مطلوب‌تر است. برای شروع، ال‌کلاسیکوی برگشت در برنابئو برگزار می‌شود که در آن تیم آنچلوتی می‌تواند از امتیاز بازی خانگی استفاده کرده و برتری بازی رفت را تکرار کند. حتی مساوی هم برای رئال خوب است. آن ال کلاسیکو یا نقطه پایانی برای بحث قهرمانی خواهد بود یا تنور لیگ کمی داغ خواهد شد. 

بعد از ال‌کلاسیکو، خیرونا و رئال سوسیداد در مسیر آبی اناری‌ها می‌توانند کار را سخت کنند، همانطور که ویارئال یا بتیس برای رئال مادرید رقبایی دشوار خواهند بود.در این بین، اروپا را هم داریم. امباپه و لوئیس انریکه و هالند و گواردیولا برابر بارسا و رئال قرار می‌گیرند. حاشیه امنیت هشت امتیازی که ممکن است رئال را وادار کند تا در لالیگا از سیستم چرخشی استفاده کند. بله، به نظر می‌رسد بارسا برگشته اما به نظر نمی‌رسد رئال مادرید جایی رفته باشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها