به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۶ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۷۵۶۹
اگر آزادگی در مرام مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی هست

نامه يك مدعي اصلاح‌طلبي به بهارنيوز

گروه سياسي: فردي با نام احمد شریف كه خود را از اعضاي «شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان»، معرفي كرده با ارسال متني به بهارنيوز از اينكه در خبري آمده است كه اين شورا توسط جناح راست ساخته شده انتقاد كرده است.
گفتني اينكه در خبر مذكور، آمده بود: پس از آنکه در سالهای اخیر در اثر فشارهای وارده، «شورای هماهنگی جبهه‌ی اصلاحات» امکان فعالیت علنی کمتری داشت، تشکیل عنوانی تقریبا مشابه از سوی رسانه های جناح راست «شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان» به شدت مورد حمایت قرار گرفت که از تعدادی از عناصر سیاسی دست چندم اصلاح طلب تشکیل شده بود.
متن ارسالي وي را بدون هرگونه تفسيري و فقط با تامل در اين جمله پاياني وي منتشر مي‌كنيم كه گفته است: «اگر آزادگی در مرام مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی هست این مطلب را در جواب این خبر کذایی چاپ نمایید»!

نمی‌دانم سابقه فعالیت دوستانی همانند شما در جبهه اصلاحات چند سال است. ولی وقتی عده ای بنام "شورای هماهنگی جبهه اصلاحات" اقدام به تشکیل این گروه کردند همگان انتظار داشتند که این گروه بتواند همه احزاب و تشکل های اصلاح طلب را پوشش دهد. مع الاسف این گروه با راه انداختن انحصار تشکیلاتی به بقیه تشکل های اصلاح طلب دهن کجی نمود و تقاضای آنان را برای عضویت قبول نکرد. به همین خاطر بقیه تشکل های اصلاح طلب که تعداد آنها از 70 حزب و تشکل سیاسی فراتر می رود در پی چاره برآمدند و تشکیل جبهه ای دیگر که هیچگونه ارتباطی با اشخاصی که شما از ایشان نام بردید ندارد را دادند...

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از این جبهه در سال 1369 از دانشگاه تبریز فعالیت سیاسی خود را شروع کردم و در تمام این 24 سال همواره یکی از افرادی بوده ام که هزینه فراوانی برای عقیده سیاسی مبتنی بر اصلاح طلبی خود پرداخته ام از فعالیت در ستاد انتخاباتی آقای خاتمی در سال 76 گرفته تا مسولیت ستاد ایشان در سال 80 در جنوب غرب تهران و فعالیت در ستاد دکتر معین و ستاد مهندس موسوی در سال 88 و در نهایت جانشین ستاد تهران دکتر عارف در سال 92 و عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران در دوره اخیر و رئیس کمیته مطالعات و تحقیقات آن بودم و در آخرین دوره انتخابات خانه احزاب ایران، رای بیش از 60 تشکل اصلاح طلب را با خود داشتم.

بنابراین کسانی که نوعی الیگارشی حزبی راه انداخته و دیگرانی را که از این دایره بیرون مانده اند و در صدد ساماندهی تشکل های اصلاح طلبان هستند به عنوان اصلاح طلبان بدلی یا دست ساخته جناح راست می دانند باید انحصار طلب نامید و از این تفکر بیزاری جست زیرا این نگاه به همفکران مغایرت اساسی با گفتمان اصلاح طلبی دارد. حالا چگونه و با چه توجیهی امثال شما، افرادی چون ما را به عنوان تشکل ساخته و پرداخته جناح راست می دانید. اگر آزادگی در مرام مدعیان دروغین اصلاح طلبی هست این مطلب را در جواب این خبر کذایی چاپ نمایید!