به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۶۱۷۱۴
آرمان در یک نگاه؛

غش کردن مجری به سمت جناح خاص!

گروه سیاسی: آیت الله هاشمی به عربستان سفر کند و برای امر به معروف نمی توان به گروهی وکالت داد سرخط خبرهای روزنامه آرمان در شماره روز شنبه است.
غش کردن مجری به سمت جناح خاص!
این روزنامه تیتر یک را به موضوع آیت الله هاشمی به عربستان سفر کند، اختصاص داد و نوشت: در دیدار مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی با آیت الله وحید خراسانی، طه هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی این دانشگاه در صفحه اجتماعی خود به نقل از وی آورده است:حضرت آیت الله وحید خراسانی نکته‌ای درباره عدم نتیجه گیری در مذاکرات هسته‌ای متذکر شدند و گفتند اسراییل و سعودی ار نتیجه مطلوب ممانعت کردند و راه قطعی این است که آقای هاشمی به عربستان سفر کند.

روزنامه آرمان با انعکاس عنوان برای امر به معروف نمی‌توان به گروهی وکالت داد، نوشت: آیت الله سید حسن خمینی روز پنج شنبه در پیامی به اجلاس تشکل‌ها و انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد کشور، گفت: مهمترین وظیفه شما شما عزیزان، اصلاح انحرافات و نیز اعتقاد و التزام به امر به معروف و نهی از منکر حاکمان است. وظیفه‌ای که به هیچ فرد یا گروهی نمی‌توان برای انجام آن وکالت داد.

این روزنامه با انتخاب موضوع با تمدید مذاکرات مخالف نیستم، نوشت: رهبر معظم انقلاب صبح پنج شنبه در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج، احساس مسوولیت انسانی و الهی و بصیرت را 2 پایه اصلی تفکر منطقی بسیج دانستند. ایشان افزودند: به همان دلیلی که با اصل مذاکرات مخالف نبودیم با تمدید مذاکرات هم مخالف نیستیم، البته هم قرار عادلانه و عاقلانه را قبول می‌کنیم اما می‌دانیم که این دولت آمریکاست که نیازمند توافق است و از هر گونه عدم توافق ضرر خواهد کرد.

غش کردن مجری به سمت جناح خاص، تیتر دیگر روزنامه آرمان است. در کشور ما نیز چند سالی است که برنامه دیروز، امروز، فردا در بهترین ساعت پخش روی آنتن صدا و سیما می‌رود اما سبک و سیاقی که در این برنامه پی گرفته می‌شود، هیچ گاه نتوانسته آن گونه که انتظار می‌رفت، مخاطبین را پای گیرنده‌ها نشانده و مخاطبین را به سمت و سوی خود جلب کند. دیروز، امروز،فردا تاکنون 2 مجری به خود دیده است. وحید یامین پور و محمد حسین رنجبران، سوابق 2 این افراد، آنان را در زمره کنشگران سیاسی طیف اصولگرا قرار می‌دهد و البته اگر در اجرا و پردازش آنان، این علاقه سیاسی خود را دخالت نمی‌دادند، گرایش سیاسی آنان محل ایراد نبود اما در اجرای برنامه به وضوح نوعی جانبداری سیاسی آشکار است.