به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۴
 
۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۶۸۵۲۹
اردن «ساجده ریشاوی» و 5 تروريست ديگر داعش را چهارشنبه اعدام می کند

واكنش‌هاي جهاني به سوزندان خلبان اسير اردني توسط داعش

گروه بين‌الملل: سايت وابسته به داعش ویدیوئی را منتشر کرده‌اند که نحوه شنيع و وحشيانه به آتش كشيدن معاذ کساسبه، خلبان اسیر اردنی را در داخل یک قفس آهنی نشان می‌دهد.
واكنش‌هاي جهاني به سوزندان خلبان اسير اردني توسط داعش
این خلبان ماه دسامبر سال گذشته میلادی بعد از سقوط جنگنده‌اش توسط داعش به اسارت گرفته شد. تلویزیون دولتی اردن خبر کشته شدن معاذ کساسبه را تایید کرده و گفته که او یک ماه پیش و در سوم ژانویه به قتل رسیده است. یکی از بستگان کساسبه به خبرگزاری رویترز گفت که ارتش اردن پیش‌تر به خانواده این خلبان خبر داده که او کشته شده است. باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: اگر ویدیوی منتشرشده واقعی باشد، نشان دیگری از وحشي گري و بربریت داعش است. وي دستور داد كميته اي نظامي براي بررسي آزاد كردن گروگان ها از دست داعش تشكيل شود.


جنگنده معاذ کساسبه در جریان عملیات نیروهای ائتلاف علیه داعش در نزدیکی شهر رقه سقوط کرد. رقه پایگاه اصلی داعش در سوریه است. اردن تلاش می‌کرد این خلبان را با یک زن تروريست مورد نظر داعش به نام سجاده ريشاوي مبادله کند اما این کار بی‌نتیجه‌ ماند. داعش خواهان آزادی ساجده ریشاوی شده بود که به دلیل نقش داشتن در بمب‌گذاری در امان، پایتخت اردن در سال ۲۰۰۵ به مجازات اعدام محکوم شده و اکنون زندانی است. دولت اردن با این درخواست موافقت کرده اما خواسته بود تا پیش از اجرای آن، از سلامت خلبان خود مطمئن شود اما مقامات اردن پس از اينكه متوجه شدند خلبان اسيرشان توسط داعش در ماه پيش اعدام شده، از آزادي ريشاوي خوداري كردند زير به آنان خبر رسيده كه داعش او را اعدام كرده و بحث مبادله خلبان اسير با ريشاوي، ترفند داعش است.

اردن «ساجده الریشاوی» و 5تروریست داعش را اعدام می کند


طبق آخرين خبرها، منابع خبری گزارش دادند که اردن به تلافی اعدام «معاذ الکساسبه» خلبان ارتش این کشور توسط گروه تروریستی داعش، «ساجده الریشاوی» تروریست زندانی را به همراه 5 تروريست ديگر این گروه، را بامداد چهارشنبه اعدام می کند. در پی اعدام این خلبان اردنی توسط داعش، مردم اردن خواهان اعدام «ساجده الریشاوی» تبعه عراقی وابسته به این گروه تروریستی شدند. منابع رسانه ای به المیادین گفتند که معاون پادشاه اردن احتمالا سه شنبه شب حکم اعدام الریشاوی وابسته به داعش و «زیاد الکربولی» و 4 تروريست ديگر را امضا می کند.

ارتش اردن روز سه شنبه در بیانیه ای با اعلام خبر مرگ معاذ الکساسبه، تهدید کرد که از جنایتکاران انتقام خواهد گرفت. در این بیانیه تاکید شده که خون الکساسبه هدر نخواهد رفت و انتقام سختی در انتظار عاملان این جنایت است. از سوی دیگر تلویزیون اردن اعلام کرد که معاذ الکساسبه سوم ژانویه سال جاری (13دی) توسط داعش اعدام شده است.

در همین حال رییس ستاد نیروهای مسلح اردن روز سه شنبه به خانواده خلبانی که در اسارت گروه تروریستی داعش بود، اعلام کرد که وی کشته شده است. گروه تروریستی داعش عصر امروز (سه شنبه) تصاویری را پخش کرد که در آن نشان می داد، آنها خلبان اردنی را زندن زنده سوزانده اند.

شبکه خبری ˈسی ان انˈ نیز اعلام کرد که «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن که در آمریکا به سر می برد، پس از انتشار خبر سوزانده شدن خلبان ارتش کشورش به دست داعش، سفر خود را نیمه تمام گذاشته و به اردن باز می گردد. خشم سراسري در اردن حاكم شده جمعيت زيادي از اردني ها در مناطق مختلف امان پايتخت اين كشور تجمع و از ارتش اين كشور درخواست انتقام گيري از داعش شده‌اند. شبكه هاي مختلف عربي از اردن برنامه هاي زنده پخش مي‌كنند.

امیدوارم منتشر بشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۰۰
به دور از احساس بررسی کنید چرا داعش در منطقه رشد کرد ؟؟ عده ای می گویند داعش ساخته ی آمریکا و غرب بود . من این موضوع را رد یا تایید نمی کنم . اما آمریکا که زمینه های به وجود آمدن داعش را به وجود نیاورد . حکومت عراق در دستان آمریکا نبود . حکومت عراق در دستان شیعیان عراق بود . اگر تبعیض در عراق بین شیعه و سنی وجود نداشت . هیچ وقت گروههای افراطی سنی به این اندازه رشد نمی کردند .داعش در ابتدا 2000 نفر بیشتر نبود اما الان حدود 100000 نفره .
ادامه دارد (287669)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۱:۵۶
چقدر زیبا و درداندود نگاشتی برادر، درود برتو!
به نظر بنده هنوز60 درصد مردم منطقه فکر میکنند داعش گروهی تروریستی است و نه ایدئولوژی که این درداست؛ این درداصلی است!
داعش را نه باجنگ و سرکوب که باید باتوسعه ی صلح و چشاندن حلاوت جامعه ی مدنی ریشه کن کرد اما چه کنیم که سخت است دادن آزادی به مردمانی که ازبردگی ایدئولوژی ها خوشنودند!
بهارلطفا این مطلب راهم منتشرکن - سپاس (287702)
آینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۰:۴۵
هدف همه افراطیون دینی از بین بردن اسلام است و آنها همگی مزد بگیران صهیونیسم جهانی هستند .اسلام دین مهربانی و گذشت است.بسم الله الرحمن و الرحیم. یعنی خدا میگوید من بخشنده و مهربان هستم.اما شیطان برای اینکه با خدا لجبازی کند توسط افرادش نامهربانی میکند و بخشش و گذشت نمی کند .روز قیامت خیلی ها رسوا خواهند شد .زمان به سرعت در حال گذر است و همه ما آن روز را خواهیم دید.شک نکنید. (287756)
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۵:۰۵
چی واس خودت ازایدءولوژی حرف میزنی..
تو جلو بشین داعش روباصلح اصلاحش کن ..
خدایا ماباکیا شدیم75میلیون نفر.. (287829)
آینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۷:۴۹
بهت حق میدم سهیل جان هر وقت صحبت از اسلام ناب محمدی میشه امثال شما جوش میارین. (287893)
Mohsen90
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۲:۱۱
خب آخه عزیز من این چه حرفیه؟؟؟ مگه داعش سنی ها هم نمیکشه؟؟؟
اگه میبینی داعش داره زیاد میشه به خاطر پول و امکاناتیه که به دستشون میرسه و نفتی که دارند میفروشند! حالا اینکه چه کسی این کمک ها رو بهشون میرسونه قضاوت با شما!
کی دوست داره اسلام اینطور تو جهان معرفی بشه؟ غیر از سران اسراییل؟؟؟ (287709)
خشم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۹:۲۹
نمی دانم داعش را چه کسانی به وجود آوردند . این موضوع اهمیتی ندارد . مهم این است که در شرایط فعلی کنترل داعش به دست روسیه افتاده است . داعش یک خطر بزرگ برای اسرائیل است و به همین دلیل است که اسرائیل گفته اگر داعش به اردن حمله کند وارد جنگ مستقیم با داعش خواهد شد . (287923)
محبوب
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۲:۲۱
افراطی گری اسلامی دو سر دارد . یک سر آن از تفکرات اهل تسنن بر می خیزد و یک سر آن از تفکرات اهل تشیع . این دو سر باید قطع شود . قطع یکی فایده ای ندارد .
البته افراطی گری ربطی به اسلام حقیقی ندارد . (287710)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۷:۲۵
بی خیال بابا
این نظریات من در آوردی رو از کجا میارن بعضی ها معلوم نیست.میشه لطفا بگین داعش توی سوریه و لبنان چه کار می کنه ؟ القاعده از کجا پیدا شد؟ النصره چرا با فرماندهی اسرائیل در سوریه می جنگه؟ چرا ائتلاف به اشتباه کمک نظامی برای داعش ارسال می کنه؟ (287716)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۶:۳۴
سلام.... شما با کی کار داری؟ (287860)
سالمی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۸:۰۷
بالاخره یکی حرف حق زد! (287728)
احمد حسینی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۹:۰۰
این مطالب را هم به این نوشته اضافه کنید : با اینکه 60% مردم عراق شیعه اند فقط این 10 ساله اخیر حق حکومت داشته اند و کرد ها هم که 25% هستند حکومت خود مختاری نسبی پیدا کرده اند در حالی که15% اعراب سنی عراق تا بوده بنا حق بر 85% حکومت کرده اند و الانهبعثی های حکومت از دست داده از احساسات این 15% استفاده کرده این بلا را سر انسانهای بی گناه می اورند (287731)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۹:۴۳
داعش زاییده انگیزه تکفیری در منطقه است حال چه کشورهایی در انتشار این انگیزه نقش داشتند اردن ، عربستان ، و .... چاقو دسته خودشو داره می بره برادی (287737)
جوگیرنشوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۹:۵۰
مطمئن باشید انقدر که وهابیت و اهل تسنن بر طبل تبعیض می کوبند شیعیان اینکار را نمی کنند کافی است سری به عربستان بزنید ضمنا تشکیل داعش از زمان اعدام جانی قرن صدام شروع شد و داعش جز طرفدارن و باقیمانده های ارتش صدام هستند پس ربط به امریکا دارد علت زیاد شدن افراد داعش پول زیادی بود که همه می دانند از کجا بدست داعش می رسید از ترکیه و عربستان و قطر که ......... (287739)
دنیای محبت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۵:۴۹
درمقابل هر افراطی قاعدتا تفریط وجود داره اما عاقل اونیه که این موازنه رو با دانایی و عشق بهم بزنه همون کاریکه محمد )ص(کرد در مکه،اما ما چه کردیم ؟کدوم محبت رو نشون دادیم ؟کدوم رفتار علی وار،مدام دم از رفتار علی میزنیم اما زیر پرچم......شیم،تو این کشور حتی نمیشه از علی گفت،ما دم خروس رو باور کنیم با قسم حضرت عباس،؟اسلام ناب و غیر نابم نداریم،اسلام یکیه،اونم میگه همه رو دوست بدار ،اگه کسی بت تجاوز کرد جوابشو بده ،،حتی برای اهل کتاب و..دل بسوزون و همه رو ببخش،مگه نگفته؟ (287844)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۷:۵۸
آخ از از این جهان بینی و واقع نگری های بی مسئولانه و عامیانه، مرد حسابی شیعه که همه جا خودش اقلیت به ایارن نگاه نکن، از 2003، صدام اعدام شد و عراق آزاد شد کلا حکومت رادیکال(بعثی) بوده، الان میزارین به پای تبعیض هنوز که عراقی شکل نگرفت، تا حکومت شیعی باشه، از فردای روز خارج شدن آمریکا از عراق این مشکلات شروع شد. نه برادر این درد زایمان(تجزیه خاورمیانه) در طرح کلان آمریکا است که 2001، مطرح شد...پس چرا غربیا کار ینمیکنن، داعش یک گروه تروریستی بین المللی هستش که از همه کشورها(غربی ها بیشتر) داخلش هس (287896)
امیدوارم منتشر بشه 2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۰۵
حتی اگر داعش از بین برود عراق تجزیه می شود سنی ها و کردها حاضر نیستند به زیر پرچم دولت مرکزی بروند . چون یکبار آن را آزموده اند و نتیجه ی اسفباری را داده است .
خلاصه آنکه آنچه عراق به خود می بیند نتیجه ی اشتباهات مردم عراق است . اگر مردم عراق صدام جنایتکار را به درک واصل کرده بودند آمریکا بهانه ای برای حمله به عراق نداشت . اگر مردم عراق بعد از حمله ی آمریکا ، حکومت بدون تبعیضی را ایجاد کرده بودند داعش به وجود نمی آمد.
حضرت علی :
زیادند عبرتها و کم هستند عبرت گیرندگان. (287671)
خارج از گود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۹:۵۹
صدام را با توسل به زور چند ابر قدرت توسط هزاران پرواز و بمباران بی امان ساقط شد شما می گی مردم عراق که هنوز اجساد اعدامیان زمان صدامشان کشف می شه ساقطش می کردند بابا ایول (287744)
لطفا این رو هم منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۲:۲۷
باید ببینی حامیان دولت مرکزی چه کسانی هستند که اسرار به بقای این حوکمت دارند. میزان افراد شیعه و سنی در عراق رو مورد توجه قرار بدید. خوب معلومه مخالفت میکنند.
متاسفانه نباید راه دور رفت. دلیل ارزان شدن نفت از طرف عربستان دشمنی با ایران هست درست. اما دشمنی بر سر چه چیزی. (287782)
بغض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۱۰
گلوله و طناب دار نه...
باید آتششون بزنند!
باید همه اهریمن‌های داعش رو آتش زد!
این جانی‌ها با انتشار تصاویر جنایت‌هاشون دارن روش مرگ خودشون رو به دنیا نشون میدن مطالبه می‌کنند!! (287672)
هزار
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۱۱
داعش نتیجه افراطی گری مذهبی از هر سویی ست که عقلانیت اجازه تنفس ندارد (287673)
خطاب به پادشاه اردن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۱۴
جناب عبدالله دوم ، پادشاه اردن
تروریستهایی که شما دستگیر کردید از مرگ نمی هرسانند . اینها افرادی هستند که بمب بر خود می بندند و از مرگ با آغوش باز استقبال می کنند . اینها برای ترویج خشونت آمدند . با اعدام این افراد در مسیر آنها گام برمی دارید . پس تصور نکنید می توانید داعش را با اعدام مهار کنید . به عراق حمله کنید و رودرو با داعش بجنگید . این تنها راه نابودی داعش است . ارتش اردن قوی است و می تواند داعش را نابود کند . مردم اردن هم در شرایط فعلی از شما و ارتش اردن حمایت می کنند .
باتشکر (287675)
عبدالعلي غلامزاده بابره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۵۶
جشم شما كه دستور حمله داديد. ما هم أجرا ميكنيم. (287691)
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۱۶
به خدا پناه می برم (287677)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۲۲
داعش با اینکارش نشان داد وحشیگیری را به اوج رسانده است و جامعه جهانی باید هرچه زودتر شر آنها را از روی زمین محو نمایند (287679)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۲۳
تا تكليف سوريه مشخص نشه و 9 ميليون آواره سوري به خانه و كاشانه اشا كه البته اكثرا با خاك يكسان شده! برنگردند داعش از بين نمي رود. (287680)
م ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۲۸
ساجده وکلیه د ستگیر شدگان داعشی را اردن اعدام کند (287681)
ژنرال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۳۰
آقا اگه نمیتونید کاری کنید تا من دست به کار شم برم به جنگشون
اینا یه مشت ارازل و اوباشن
هلاکتشون کار دو ماه بیش تر نیست
اگه میایید از قافله جا نمونید (287683)
سروش
Netherlands
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۳۲
متاسفانه بحران سوریه نقش اساسی در به وجود آمدن داعش داشت،..... در نهایت تا سوریه آروم نشه اینا همچنان هستن (287685)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۰:۳۸
بخدا اینا همشون حرامزاده هستند و کثافتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت (287687)
داریوش ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۱:۰۵
داعش ساخته فکر تمام انسان های افراطی جا مانده از توسعه سیاسی می باشد سرانجام افراط از هر نوعی چه سیاسی، چه مذهبی و خلاصه ایدیولوژی داعش و امثال آن است در کشور خودمان افرادی هستند که تفکراتشان با داعش هیچ تفاوتی ندارد برای مثال به مطلب کیهان دیروز را ملاحظه فرمایید (287692)
بختياري نژاد
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۷:۴۴
مرگ بر تروريست,خشونت,و افراطي گري هاي جنايتكارمثل داعش بوكوحرام,القاعده وگروهاي خشونت طلب (287721)
فرانک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۹:۰۵
خیلی ناراحت کننده است حتی نمی توانم یک لحظه خودم رو جای قربانیها بگذارم .فقط خدا به داد مظلومها برسه.الهم عجل لولیک الفرج (287733)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۹:۳۰
اسلام دين رحمت است نه خشونت (287735)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۹:۳۲
داعش دست به کارهائی میزند که حیوانات نسبت به همنوع خود انجام نمی دهند و متاسفانه در کشور ما هم هستند کسانیکه چنین افکاری را دارند بدون آنکه به عواقب آن فکر کنند . (287736)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۹:۴۹
نتیجه تندخویی ها وتندرویها اینه. از همه نوع اش . اروپایی امریکایی . اسلامی و... (287738)
اسلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۰۹:۵۲
اسلام دین گذشت هست چرا که پیغمبر، وحشی قاطل عموی خودشو بخشید .
اینکه مثل داعش رفتار بشه کار درستی نیست . باید جلوی آن ها جنگید و شکستشون داد . ولی ما نباید مثل اونهابرخورد کنیم.اسلام دین گذشته
هر کی هم یادش رفت باید با گذشت به یادش بیاریم .
ایشالله حضرت مهدی ظهور بفرمایند و نجات دهنده ما باشن (287742)
انسانیت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۰:۰۴
بنظر من اشتباه اعدام بجای اعدام چون تاثیری در حماقت داعش نداره حتی ممکن است برای لو نرفتن اسرارش حریف را با این کلک مجبور به کشتن زندانیانش بکنه (287747)
تنها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۱:۵۲
خدایا ما را از تفکرات داعشیون نجات بده در هرکجای کره ی خاکی که هستند . در عراق سوریه پاریس ایران و ...... (287775)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۱:۵۷
پناه می بریم به خدا.......... (287777)
23
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۲:۴۳
این خلبان حافظ قرآن و از برادران اهل سنت بوده
داعش فقط دنبال اسلام هراسیست (287786)
محمد
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۴:۱۴
این ودیو و عکس ها برای ترساندن شما و مخاطب اروپایی است
بهار با انتشار این عکس ها به آنها کمک نکن آنها همین را می خواهند
داعش =دولت احمقان عراق و شام (287809)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۴:۳۰
داعش زاییده جهل جماعت است .بس (287814)
دسی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۴:۵۳
داعش تفکر افراطی انسان است (287820)
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۶:۵۰
وقتی رهبر واحدی نیست که م سلمانان رارهبری کنه نتیجش میشه این اینا اعتقاد به دی ن وایین ندارن که فقط باید اقا امام زمان ظهور کنه جامعه از دست بشر خارج شده رو به وحشی گری برده وای بر بد عاقبتی جاهلان در روز قیامت جواب خدا را چی میدن دعا کنید خون من فرش زیر پای اقا ا مام زمان بشه خجالت میکشم به عنوان شیعه زنده ام وکاری از دستم بر نمیاد وحرم امامام محاصره شدن (287869)
معصومه
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۷:۰۷
دلم می خواد همه ی داعشی هااز روی زمین محو بشن الهم عجل لولیک الفرج (287879)
بی نیار حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ۱۹:۲۰
نباید هیچ گونه شکی کرد که داعشی ها چند ملیتی هستند.و کشورهای غربی با مطالعه دقیق کشورهای اسلامی از نقطه ضعف آنها به خوبی استفاده کرده اند و این گرو تروریستی را با وجود آورده اند تا کشورهایشان در امان باشند و در واقع اقتصادشان را با ابزار نظامی وتروریستی تا حدودی از بحران خارج کنند.مطمئنا تا این گونه اختلاف ها بین مسلمین باشد این گروه ریشه کن نخواهد شدودر واقع یک نوع جنگ صلیبی مدرنی به راه انداخته اند.چرا که هر انسان اندیشمندی که ذره ای وجدان داشته باشد نه تنها به هیچ پیغمبری بلکه به هیچ انسانی ... (287920)