به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۳۸۴۰۵
فرکي: به بازيکنانم گفتم در آسيا به کم قانع نباشند

مربي‌الجيش: فولاد فوق‌العاده عالي است

گروه ورزشي: مربي تيم فوتبال الجيش قطر پس از شکست مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد در آينده مي‌تواند به يکي از قدرتمندترين تيم‌هاي آسيا تبديل شود.
مربي‌الجيش: فولاد فوق‌العاده عالي است
السعد الشابي مربي تيم فوتبال الجيش قطر که به جاي سرمربي اين تيم در نشست خبري پس از شکست 3 بر يک تيمش برابر فولاد شرکت کرده بود، اظهار داشت: به تيم فولاد تبريک مي‌گويم، اين تيم فوق‌العاده است. بازيكنان جوان، با انگيزه و کادر فني بسيار خوبي دارد و اگر به همين شکل ادامه دهد در آينده يکي از قدرت‌هاي برتر فوتبال آسيا خواهد شد. وي افزود: در اين بازي به دليل مصدوميت بازيکنانمان مجبور شديم 3 تعويض اجباري انجام دهيم. فولاد هم با بازي خوبش توانست از موقعيت‌هايش بهتر استفاده کند. اميدواريم برابر بنيادکار ازبکستان پيروز شويم و همراه فولاد به مرحله بعدي صعود کنيم.

مربي الجيش گفت: همانطور که فولاد بهترين تيم ايران است ماهم بهترين تيم قطر بوده و در هر ديداري به فکر پيروز شدن هستيم و هرگز دنبال ضدفوتبال نمي‌رويم. فوتبال بازي لحظه‌هاست و ما براي پيروزي به مصاف نماينده ازبکستان مي‌رويم. الشابي در مورد هواداران فولاد خوزستان عنوان کرد: تماشاگراني که امروز به ورزشگاه اهواز آمده بودند بسيار عالي تيم‌شان را تشويق کردند اما اين موضوع روي شکست ما تاثير نداشت زيرا ما 9 بازيکن حرفه‌اي داريم.

فرکي: به بازيکنانم گفتم در آسيا به کم قانع نباشند

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان هم گفت: در مورد قهرماني در آسيا به بازيکنانم گفتم به کم قانع نباشند. حسين فرکي بعد از پيروزي 3 بر يک تيمش مقابل الجيش قطر و صعود به عنوان تيم اول به مرحله بعد گفت: به يک پيروزي با ارزش رسيديم. بازي هجومي به نمايش گذاشتيم و موفق شديم به مرحله بعد صعود کنيم. هرچند برخلاف جريان بازي گل خورديم اما خوشبختانه با تلاش بازيکنان و همت و فرهنگ بالاي هواداران خوزستاني که تيم را بعد از دريافت گل تشويق کردند به بازي برگشتيم و در همان نيمه اول به گل تساوي دست يافتيم.

وي افزود: فرصت‌هاي زيادي داشتيم اما فقط سه توپ ما به گل تبديل شد. خوشحالم که به صدرنشيني ليگ قهرمانان آسيا در گروه دوم رسيديم. خوشحال‌تر از اين برايم پاداشي است که خداوند نصيب من و همکارانم کرد و اين پاداش بي‌نظير زيارت پيامبر و خانه خداست.

فرکي در ادامه عنوان کرد: براي رسيدن به قهرماني آسيا به بازيکنان گفتم به چيز کم قانع نباشند و هميشه براي بهترين‌ها تلاش کنند. همانطور که در ليگ برتر فقط براي کسب سهميه آمديم سپس به اين نتيجه رسيديم که مي‌توانيم به قهرماني فکر کنيم که چنين هم شد. اميدواريم در مرحله بعدي فوتبال آسيا نماينده خوبي براي فوتبال ايران و خوزستان باشيم. سرمربي فولاد در مورد بازيکنان تيم ملي عنوان کرد: سعي مي‌کنيم با تيم ملي تعامل کنيم اما هنوز تصميم قطعي نگرفته‌ايم.

مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۰:۵۰
تبریک به فولاد عزیزم، ممنون آقای فرکی،ممنون بچه های با غیرت فولاد،به امید قهرمانی در لیگ آسیا. (219075)
یاشاسین اردبیل پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۲۰:۴۶
به عنوان یه پرسپولیسی به فولاد عزیز تبریک میگویم. لذت برم از بازی. فرکی را هم دوست دارم. (219385)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۱:۴۸
تبریک به طرفداران ،به امید موفقیت هرچه بیشتر ورزش کشورمان (219100)
ahwaz
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۲:۰۷
به ياد مردمان اهل ايثار سلام من به تو اي بهترين يار، بموني شهر ما هميشه جاويد، تو در ايران گرفتي نام سردار، بيا با هم بريم اهواز، روي ماسه هاي كارون نوشته،شب هاي اهواز مثل بهشته (219108)
شبهای اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۲:۴۱
اهواز، فدایی داری...
کارون،فدایی داری...
فولاد،فدایی داری... (219113)
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۸:۲۹
بازيكناي فولاد جوونن اميدوارم هيچوقت درگير حاشيه و پول نشن واستخوانبندي تيم واسه فصل بعد حفظ بشه. (219142)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۰۸:۳۴
نتيجه اخلاقي: مربي بي حاشيه +جوانگرايي =فوتبال زيبا =موفقيت (219145)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ۱۴:۲۷
غيرت و تعصب خوزستان با فولاد خوزستان واهواز سربلند به اميد قهرماني (219281)