به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۲۸۶۸۸۲

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ

انهدام باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ
گروه حوادث: فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقین داخل خودرو با اعتراف به ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.علی سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های داخل خودرو در شهرک ابریشم و ایجاد جو ناامنی در بین شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۴ ابریشم قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۴ ابریشم با انجام فعالیت‌های گسترده پلیسی، اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی موفق به شناسایی هویت یکی از سارقین سابقه دار در منطقه مهدی آباد شدند، مأمورین پس از شناسایی محل اختفا متهم با هماهنگی قضائی و طی عملیاتی غافلگیرانه دو نفر از سارقین را دستگیر و تعدادی اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد.فرمانده انتظامی ساوجبلاغ تصریح کرد: متهمان که افرادی سابقه دار بودند در ادامه تحقیقات پلیسی به ۲۷ فقره سرقت داخل خودرو و محتویات خودرو اعتراف کردند و تلاش برای دستگیری سایر همدستان آنان کماکان ادامه دارد.وی متذکر شد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
مرجع : مهر
برچسب ها: سرقت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها