به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۲۹۱۱۸۵

کاهش ۲۷ هزار و ۸۱۰ واحدی شاخص کل بورس

کاهش ۲۷ هزار و ۸۱۰ واحدی شاخص کل بورس
گروه اقتصادی: امروز شاخص کل بورس با کاهش ۲۷ هزار و ۸۱۰ واحدی به یک میلیون و ۴۹۶ هزار واحد رسید. شاخص کل (هم‌وزن) نیز منفی بود و با ۷ هزار و ۴۶۶  واحد کاهش به ۴۴۶ هزار و ۸۹۳ واحد رسید.معامله‌گران امروز در بازار سرمایه یک میلیون و ۲۰۲ هزار معامله به ارزش ۱۲ هزار و  ۷۶ میلیارد تومان انجام دادند.
 
امروز نمادهای فارس، شستا، پارسان، فولاد، فملی و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند. نمادهای میدکو، شبندر و کگل نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.  امروز شاخص فرابورس نیز با کاهش ۱۵۱ واحدی به ۲۱ هزار و ۹۶۰ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس هم ۵۹۷ هزار و ۶۷۰ معامله به ارزش ۷۰۷۲ میلیارد تومان بود.
 
امروز نمادهای وسپهر، شگویا، صبا، آریا و مارون بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند. نمادهای هرمز، غصینو، بپاس و ذوب نیز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس داشتند. امروز نماد هرمز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشت که تاثیری مثبت بود.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها