به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۲۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۳۳۴۰۴۵

نفس راحت کارلتو با بازگشت ستاره برزیلی

گروه ورزشی: کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید بعد از چند روز به تمرینات این تیم بازگشت.
نفس راحت کارلتو با بازگشت ستاره برزیلی
کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید دیدار حساس این تیم در ابتدای هفته گذشته برابر سویا را از دست داد. با این حال انتظار می‌رفت کاسمیرو چند روز بعد و در تقابل با اوساسونا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار بگیرد اما او درست روز قبل از مسابقه دچار آسیب دیدگی شد و این دیدار را از دست داد.
رئال مادرید سه‌شنبه شب این هفته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی رفت و نهایتاً با نتیجه 4-3 از حریف خود شکست خورد. با وجود این که کاسمیرو در لیست رئال مادرید برای دیدار برابر منچسترسیتی حضور داشت اما کارلو آنچلوتی روی این بازیکن ریسک نکرد و ستاره برزیلی از نیمکت کار را دنبال کرد.
غیبت کاسمیرو در ترکیب رئال مادرید به وضوح قابل حس بود و بسیاری معتقد بودند که اگر این بازیکن در زمین حضور داشت منچسترسیتی نمی توانست تا این حد روی دروازه رئال مادرید موقعیت ایجاد کند. با این وجود تمرین امروز رئال مادرید حاوی یک خبر بسیار خوب برای هواداران این تیم بوده است. کاسمیرو بعد از چند روز غیبت دوباره به تمرینات گروهی رئال مادرید بازگشته است.



به این ترتیب هافبک برزیلی مشکلی برای همراهی رئال مادرید در دیدار فردا برابر اسپانیول و مهمتر از آن تقابل سرنوشت‌ساز چهارشنبه شب در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی نخواهد داشت. نکته قابل توجه دیگر درباره تمرین امروز رئال مادرید اینکه ستاره اتریشی یعنی داوید آلابا غایب بود و بعید به نظر می‌رسد که به دیدار برابر منچسترسیتی برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها