به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : ۴۷۸۲۱۲
پزشکیان در واکنش به انصراف اولین کاندیدای پوششی (قاضی‌زاده‌هاشمی):

از اول هم معلوم بود انصراف می‌دهد، انصراف بدهند یا ندهند فرقی نمی‌کند

گروه سیاسی: امیرحسین قاضی زاده هاشمی که با عنوان ادامه راه ابراهیم رئیسی وارد انتخابات شده بود، از انتخابات ریاست‌جمهوری کنار کشید!
از اول هم معلوم بود انصراف می‌دهد، انصراف بدهند یا ندهند فرقی نمی‌کند
دکتر پزشکیان در همین رابطه در حاشیه سفرش به تبریز در جمع خبرنگاران گفت: اونکه از اول هم معلوم بود انصراف می‌دهد! به نظر من خیلی از کاندیداها شاید تا آخر نمانند، اگر هم بمانند فرقی نمی‌کند. یک رقابت است و مردم تعیین خواهند کرد که چه کسی رای بیشتر و کمتری خواهد آورد.
....
گفتنی اینکه امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی همان کاندیدایی که در سال 1400 وعده داده بود سه روزه مشکل بورس را حل کند پس از استفاده از تریبون های رسمی برای مطرح کردن خودش، بدون اعلام حمایت از کاندیدای دیگر، کنار کشید!
وی در متنی نوشت: انجام تکلیف شرعی گاهی در اصرار بر اصول متجلی می‌شود، گاهی در رعایت صلاح امت. در شرایط فعلی تکلیف شرعی ضمن تأکید بر اصول، تحفظ بر مصالح کلان کشور است. به منظور حفظ انسجام نیروهای انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب و برخی از علما و دلسوزان از ادامه مسیر انصراف داده، امیدوارم سه برادر دیگرم نیز در فرصت باقیمانده اجماع نموده تا جبهه انقلاب تقویت گردد.  از ملت شریف ایران، شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و تمامی اعضای ستادهای انتخاباتی‌ام قدردانی می‌نمایم. باشد که راه شهید رئیسی عزیز به بهترین نحو ادامه یابد.
 
** ارسال نظر برای اين مطلب در تاريخ ۱۴۰۳-۰۴-۱۳ ۲۳:۴۱ بسته می شود. **
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۰۰:۱۲
حق الناس چی میشه
خدا ازت نگذره (440156)
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۲۳:۵۰
حق الناس حساب و کتاب داره. و قطعا همه چی معلوم هست. (440194)
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۱۱:۴۹
قاضی زاده یک انسان فرصت طلب و نان به نرخ روز خور و از خود راضی و بی مزه و بی نمک بود.وقت مردم و صداو سیما و پول بیت المال را بی خود و بی جهت اسراف کرد. (440177)
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۲۳:۴۹
بهار نیوز

کاش عقلانیت به خرج دهید و شور درج کامنتها در وبسایت را دوباره راه بندازید. باید نظرات مردمی رو سریع بررسی و منتشر کنید. واقعا چرا سر این موضوع با مخالفان لج کرده اید و مقاومت میکنید. بابا جان نظرات رو زود بررسی و تایید کنید. دوست دارید مخاطبان رو فراری بدین تا برن سراغ سایتهای دیگه. بخش نظرات رو زیر بسیاری از پستها فعال کنید و نظرات رو هم سریع بررسی و منتشر کنید. لجبازی نکنید توروخدا (440192)
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۲۳:۵۰
من خودم جزو تحریمی ها بودم و نظرم عدم شرکت در انتخابات بود. ولی ساعتی پیش تصمیم گرفتم به دکتر مسعود پزشکیان رای بدن تا حداقل تندروها احساس پیروزی نکنند. (440193)
۱۴۰۳/۰۴/۰۷ ۲۳:۵۲
بنده که در سیاست تبحری ندارم میدانستم که این دو نفر پوششی هستند چطور شورای نگهبان با این همه پرسنل و ادعا نمی دانستند. (440196)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها