به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۳۷۶۲۹۵
چرا مهاجم هلندی پرسپولیس از ایران خارج شد؟

آنقدر در فرودگاه ماند تا توانست ایران را ترک کند!

گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس تهران، می‌گوید یورگن لوکادیا مهاجم هلندی این تیم که دیروز (یکشنبه ۲۷ آذر) بدون هماهنگی با باشگاه از حضور در تمرین تیم خودداری کرده بود، بامداد امروز ایران را ترک کرده است.
آنقدر در فرودگاه ماند تا توانست ایران را ترک کند!
باشگاه پرسپولیس می‌گوید که این بازیکن دلیل ترک کشور را «مشکلات خانوادگی» اعلام کرده و گفته باید «به سرعت» نزد خانواده‌اش برگردد. این در حالی است که پرسپولیس فردا سه‌شنبه در حساس‌ترین بازی فصل خود باید با رقیب دیرینه‌اش استقلال بازی کند. ایرنا، نوشته است که «این بازیکن ابتدا بیماری همسرش و سپس مشکلی برای فرزندانش به وجود آمده را بهانه جدایی کرد.» خبرگزاری دولت همچنین نوشته است که «باشگاه پرسپولیس که تا الان به تمام تعهدات خود در قبال این مهاجم هلندی عمل کرده و به صراحت اعلام کردند که مخالف جدایی این بازیکن است.» تسنیم، نیز نوشته است که به رغم تلاش پرسپولیس برای نگه داشتن این بازیکن در ایران، او «از ظهر روز گذشته تا بامداد امروز در فرودگاه در انتظار فراهم شدن شرایط سفرش بوده» و آن قدر در فرودگاه ماند تا توانست از کشور خارج شود!
گرچه باشگاه پرسپولیس و رسانه‌های دولتی ایران دلیل خروج لوکادیا از کشور را مشکلات خانوادگی و بیماری همسر او می‌دانند، اما خبرهایی نیز شنیده می‌شود که سفارت هلند از این بازیکن خواسته است که ایران را ترک کند. با گسترش اعتراضات در ایران، تعدادی از سفارت‌های اروپایی نسبت به امنیت شهروندانشان در ایران هشدار دادند و در تازه‌ترین نمونه دیروز سفارت بلژیک از شهروندان این کشور خواست که ایران را ترک کنند. لوکادیا، با زدن ۶ گل مهاجم اصلی پرسپولیس در رقابت‌های این فصل لیگ ایران بود و غیبت او با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته، دیگر مهاجم این تیم در بازی با استقلال تاثیرگذار خواهد بود.
یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس امروز در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با استقلال شایعه بی‌انگیزگی این بازیکن را رد کرد و گفت: « اتفاقاً در آخرین تمرینی که حضور داشت، خیلی سرحال بود و پیگیر داربی. فیلم یکی از داربی‌ها را از بچه‌های آنالیز گرفته و برای این مسابقه تمرکز کرده بود. واقعاً نمی‌دانم پس از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران خارج شود.»
گفتنی اینکه، دو روز پیش عابد ملکی، معاون استانداری تهران در گفت‌وگو با ایرنا به افزایش آلاینده‌های هوا اشاره کرده و گفته بود که: شهرآورد تهران در زمان اعلام شده برگزار نخواهد شدۀ اما روز گذشته (یکشنبه) خبرگزاری تسنیم در خبر کوتاهی نوشت که این مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود!
برچسب ها: یورگن لوکادیا

۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۲۲:۴۱
تابلوعه این بنده خدا از ایران فرار کرد خوشا به اقبالش!!! (410689)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها