به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۱۱۳۱۱

فشار برای اخراج فلیک: زودتر ناگلزمان را بیاورید

فشار برای اخراج فلیک: زودتر ناگلزمان را بیاورید
گروه ورزشی:شرایط هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، روز به روز وخیم‌تر می‌شود و نام یولیان ناگلزمان به عنوان جانشین احتمالی او مطرح شده است.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی کلمبیا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها در چند بازی اخیر نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و همین موضوع انتقادات بسیاری را از این تیم و خصوصا از فلیک، که در راس کادر فنی آلمان قرار دارد، به همراه داشت. این تیم در بازی قبل نیز با یک گل مغلوب تیم ملی لهستان شده و پیش از آن با اوکراین که شرایط چندان خوبی هم نداشت به تساوی 3-3 رسیده بود و این نتایج به هیچ وجه به مذاق هواداران آلمان خوش نیامده است.

در چند روز اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر نارضایتی جدی هواداران و کارشناسان آلمانی از عملکرد فلیک به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور به گوش می‌رسید، اما حالا این قضیه بیش از پیش جدی به نظر می‌رسد. درک را، خبرنگار آلمانی، مدعی شده که فشار رسانه‌های این کشور به فدراسیون فوتبال بسیار زیاد شده و همه آنها خواهان برکناری فلیک و استفاده از یولیان ناگلزمان در راس کادر فنی تیم ملی آلمان هستند.

این اتفاقی است که پیش از این در بایرن مونیخ هم رخ داده بود و پس از جدایی فلیک از این تیم و انتقالش به بایرن، این ناگلزمان بود که جای او را گرفت و عملکرد قابل قبولی هم ارائه کرد. آلمان کمتر از یک سال دیگر باید میزبان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 باشد و این عملکرد ضعیف باعث نگرانی جدی هواداران و مدیران فوتبال این کشور شده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها