به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۱۱۳۲۰

دو دستگی در بارسا: نیمار نیامده جنجال به پا کرد!

دو دستگی در بارسا: نیمار نیامده جنجال به پا کرد!
گروه ورزشی:شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت نیمار، ستاره برزیلی، به بارسلونا بار دیگر مطرح شده است.
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که دوران حضور نیمار در پاری سن ژرمن به پایان رسیده و او فصل آینده با پیراهن تیم دیگری به میدان خواهد رفت. 

این ستاره برزیلی پیش از این هم چند باری علاقه‌اش به بازگشت به بارسلونا را نشان داده بود و حالا این فرصت را دارد که بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان برود و خاطرات خوب گذشته را تکرار کند.هرچند شانس او برای بازگشت چندان زیاد نیست، اما منابع نزدیک به باشگاه بارسا تاکید دارند که پس از ناکامی آنها در جذب لیونل مسی و انتقال او به اینترمیامی، یکی از اعضای هیئت مدیره با پی اس جی تماس گرفته و جویای شرایط جذب نیمار به صورت قرضی شده است.

البته که بارسا اولویت‌های دیگری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو دارد، اما افرادی در هیئت مدیران این باشگاه هستند که با ایده بازگشت این بازیکن مخالفتی ندارند. این را نیز باید در نظر گرفت که افراد دیگری هم هستند که کاملا با این ایده مخالف هستند و این دو دستگی از همین حالا ایجاد شده است. البته که بارسلونا برای رسیدن به این هدف باید شرایط فرپلی مالی را رعایت کند، اما نیمار آماده است تا دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد و این موضوع می‌تواند بازگشت او را تسهیل کند. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها