به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۲۹۹۰۷

جلسه مهم در مادرید: آنچلوتی احضار شد

جلسه مهم در مادرید: آنچلوتی احضار شد
گروه ورزشی:کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز گذشته جلسه مهمی را با فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز برگزار کرد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل جدید را با بهترین عملکرد ممکن آغاز کرده و در هر پنج دیدار لالیگا و اولین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده است. با این حال، موضوعات بسیاری در این تیم وجود دارد که کادر مدیریتی و سرمربی تیم نیاز داشتند در این باره بحث کنند و اولین جلسه فصل جدید با حضور آنچلوتی و پرز روز گذشته در رئال مادرید سیتی برگزار شد. 

آنها درباره مسائل مختلفی از جمله شانس رئال برای قهرمانی، مصدومیت متعدد بازیکنان، شرایط این تیم در حال حاضر و همچنین درخشش باورنکردنی جود بلینگام در ترکیب رئال مادرید صحبت کردند. رابطه مربی ایتالیایی این تیم با کادر مدیریتی و خصوصا پرز بسیار خوب بوده اما او هنوز هم از این که این باشگاه برای جذب بازیکنان بیشتر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدامی نکرد کمی ناراحت است و تاکید دارد که برای رقابت در اروپا و لالیگا به بازیکنان بزرگ نیاز دارد. 

از سوی دیگر، تاکید مدیران رئال هم بر استفاده و دادن فرصت بیشتر به بازیکنان آکادمی و کاستیا است و این یکی از موضوعات جدی مورد بحث دو طرف در این جلسه بود. هرچند پرز و سانچز تاکید کردند که رضایت آنها از عملکرد این تیم و کادر فنی بسیار زیاد است و قدردان نمایش خوب آنها هستند.

شرایط نگران کننده مصدومیت‌ها هم موضوع مهم دیگری بود که در این جلسه به صورت مفصل به آن پرداخته شد و تحلیلی جدی روی شرایط فیزیکی بازیکنان و البته واکنش خوبی که این تیم به غیبت بازیکنان بزرگی چون تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و وینیسیوس جونیور داشت هم انجام شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها