به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۳۳۹۱۲

امیدانگلیس به بلینگام: بااو حریفان راله می‌کنیم

امیدانگلیس به بلینگام: بااو حریفان راله می‌کنیم
گروه ورزشی:کیه‌ران تریپیه، مدافع انگلیسی، معتقد است که حضور جود بلینگام در این تیم کمک بزرگی برای آنها خواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام با پیراهن رئال مادرید توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده و باعث شده که همه زبان به تحسین این بازیکن باز کنند. 

او که در تابستان امسال از دورتموند به رئال مادرید رفت، حالا به مهره کلیدی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان تبدیل شده و توانسته مهارت و توانایی‌های خارق العاده‌اش را به خوبی در سانتیاگو برنابئو به نمایش بگذارد. این درخشش حالا باعث امیدواری تیم ملی انگلیس هم شده که بتواند با استفاده از ویژگی‌های این ستاره جوان نمایش درخشانی برابر ایتالیا ارائه دهد و با خیالی آسوده مجوز حضور در جام ملت‌های اروپای 2024 را به دست آورد.

تریپیه در آستانه این دیدار حساس و تماشایی به خبرنگاران گفت: «این بازی بسیار هیجان‌انگیزی است. حالا یک بازی بزرگ دیگر در پیش داریم و فرصتی برای ماست تا عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. ما می‌دانیم چه شرایطی داریم و ایتالیا هم تیم بزرگی است. اهمیت این برد را به خوبی می‌دانیم.ما حالا بازیکنانی داریم که همگی قدرت ایجاد تغییر در بازی را دارند، مانند جود بلینگام، جیمز مدیسون، بوکایو ساکا و فیل فودن که هنوز بسیار هم جوان هستند، اما بلینگام توانایی خارق العاده‌ای دارد و مطمئنا می‌تواند در این دیدارهای بزرگ برای ما سرنوشت‌ساز ظاهر شود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها