به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۳۴۳۹۱

کلینزمن همه منتقدان را ساکت کرد

کلینزمن همه منتقدان را ساکت کرد
گروه ورزشی:دیگر کسی در ورزشگاه هنگام مشاهده تصویر یورگن کلینزمن او را هو نکرد.به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی مقابل عربستان سعودی و تونس، شاگردان یورگن کلینزمن این بار مقابل ویتنام قرار گرفتند. تیمی تدافعی و سختکوش که در سال‌های اخیر به یک تیم قابل اعتنا در جنوب شرق آسیا تبدیل شده و با حضور در مراحل نهایی مقدماتی جام جهانی و کسب سهمیه جام ملت‌ها، خود را در فوتبال آسیا مطرح کرده است.

با این حال کره با هدایت سرمربی آلمانی خود، مسلط و تهاجمی به دروازه ویتنام تاخت و در نیمه اول 2 گل و در نیمه دوم 4 گل به دروازه حریف زد تا با بردی بزرگ زمین را ترک کند تا شاید برای اولین بار طرفداران کره بابت داشتن یورگن کلینزمن خوشحال شوند. آنها حالا آماده بازی با سنگاپور و چین خواهند شد که آخرین مرحله آماده‌سازی برای جام ملتها خواهد بود.

کلینزمن در این مدت تحت فشار زیادی قرار داشت و حتی پیش از بازی با تونس زمانی که تصویرش روی اسکوربورد ورزشگاه قرار گرفت، تماشاگران او را هو کردند و پائولو بنتو را مورد تشویق قرار دادند اما حالا اوضاع به نظر برایش کمی متفاوت شده است.

نکته جالب اینکه حتی بسیاری تصور می‌کردند اگر کلینزمن مقابل تونس و ویتنام نتیجه نگیرد، جایگاه خود را از دست خواهد داد اما او به خوبی تیمش را جمع و جور کرد.این در حالی است که کلینزمن در پایان این بازی هم از ترک کره و تماشای بازی لژیونرها صحبت کرد و برنامه خود را تغییر نداد تا نشان دهد ترسی از بابت فشار افکار عمومی درباره روش شغلی خود ندارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها