به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۶۷۳۸۱

خرید رپورتاژ ارزان | لیست 7 سایت برتر رپورتاژ ارزان

گروه کسب و کار: خرید رپورتاژ ارزان یک قطعه در پازل سئو سایت شما است که اگر با انتخاب مناسب همراه باشد به بهبود جایگاه شما در گوگل می انجامد.
خرید رپورتاژ ارزان | لیست 7 سایت برتر رپورتاژ ارزان
به گزارش آذین بلاگ، دریافت بک لینک یا خرید رپورتاژ ارزان اگر از سایت های قدیمی و مفید صورت بگیرد برای شما تاثیر مثبت بالایی خواهد داشت. قبل از خرید رپورتاژ ارزان حتما این مطلب را در بهار نیوز بخوانید. ما سعی کرده ایم بهترین سایت های ایران برای خرید رپورتاژ ارزان را اینجا معرفی نماییم. رپورتاژ آگهی یک قطعه در پازل سئو سایت شما است که اگر با انتخاب مناسب همراه باشد به بهبود جایگاه شما در گوگل می انجامد.
اهمیت خرید رپورتاژ ارزان
اگرچه رپورتاژ آگهی به عنوان یک روش متداول شناخته شده است، اما هدایت آن می تواند چالش برانگیز باشد اگر تجربه یا ارتباطات کمی داشته باشید. به این ترتیب از رپورتاژ آگهی به عنوان یک تاکتیک بازاریابی می توانید استفاده کنید:
1.    آگاهی از برند
2.    کسب اعتبار
3.    گسترش رسانه های هدف و شبکه ارتباطی
4.    دریافت ترافیک و بازدیدکننده بیشتر

ارزیابی ارزش سایت
یافتن سایت ها تنها یک بخش از معادله است. شما همچنین باید بفهمید که آیا آن سایت ها ارزش زمان شما را دارند و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کنند. مهمتر از همه، شما باید سایت هایی را انتخاب کنید که اسپم نیستند. انتشار در سایت های اسپم می تواند به سئو سایت شما آسیب برساند. در اینجا چند زمینه برای ارزیابی ارزش سایت برای خرید رپورتاژ ارزان وجود دارد.

بررسی دامین اتوریتی
ابتدا، از طریق سایت ماز برای بررسی اعتبار دامنه سایت مورد نظر استفاده کنید. این تاکتیک به شما می گوید که آیا سایت به صورت آنلاین مورد توجه قرار گرفته است یا خیر. همچنین به شما این ایده را می دهد که آیا خرید رپورتاژ آگهی دائمی در آن سایت از نظر لینک ها و ترافیک ارزش خوبی دارد یا خیر.

تعداد فالوور و مشترکین
همچنین باید تعداد مشترک ایمیل و فالوورهای اجتماعی برند را بررسی کنید. اکثر صاحبان سایت اگر به اندازه کافی بزرگ باشند این موارد را منتشر می کنند و این به شما ایده ای از اندازه مخاطبان بالقوه ای که می توانید دسترسی داشته باشید می دهد.
اگر شماره فالوورهای اجتماعی در سایت نیست، خودتان نمایه های رسانه های اجتماعی آنها را بررسی کنید و ببینید آیا صاحبان سایت مخاطب دارند یا خیر و آیا آنها به طور فعال تمام محتوای منتشر شده در سایت خود را تبلیغ می کنند.

مطالب سایت
در مرحله بعد، به محتوای سایت نگاه کنید. ببینید آیا محتوای منتشر شده مطابق با موضوعاتی است که می خواهید در مورد آنها بنویسید. اگر تعداد نظرات کم است نگران نباشید. این روزها در مورد بسیاری از سایت ها صادق است و حتی اگر تعداد اشتراک گذاری های اجتماعی چشمگیر نباشد، همچنان می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. در وبلاگ آنها نظر دهید، در خبرنامه بازاریابی ایمیلی آنها ثبت نام کنید و به ایمیل های آنها پاسخ دهید.

لیست بهترین سایت های خرید رپورتاژ ارزان

بهترین سایت های خرید رپورتاژ ارزان

در اینجا به معرفی لیستی از بهترین سایت های خرید رپورتاژ ارزان همچون نشونت، سئوسل، رایا مارکتینگ، پینگادو، تسمینو، لینکیار و... می پردازیم که برای اهداف سئو و بهبود جایگاه سایت شما بهترین تاثیر را خواهند داشت. سایت های زیادی در زمینه خرید رپورتاژ ارزان فعالیت دارند که در این متن به بیان تعداد کمی از آن ها اکتفا می کنیم. ما با ارائه این راهنمای جامع درباره خرید رپورتاژ آگهی ارزان، توضیح می دهیم که چگونه سئوکاران تازه کار می توانند به سایت های مفید دست یابند.
•    سایت نشونت neshoonet.ir
•    سئوسل seocell.ir
•    رایا مارکتینگ rayamarketing.com
•    پینگادو pingado.ir
•    تسمینو tesmino.com
•    لینکیار linkyar.com
•    تریبون triboon.net

دلایل برای خرید رپورتاژ آگهی
اولین موضوعی که باید به آن بپردازیم درباره مزایای رپورتاژ آگهی برای سایت های تازه کار است.
افزایش سئو و اعتبار سایت
خرید رپورتاژ آگهی ارزان می تواند به دو روش بهبود سئو کمک کند. اولاً، درباره ساخت بک‌لینک‌ها بحث خواهیم کرد. در رپورتاژ آگهی، مشارکت کننده معمولاً مجاز است یک یا سه پیوند خارجی به سایت خود را در محتوا اضافه کند.
موتورهای جستجو این پیوندها را به عنوان یک امتیاز مفید می بینند، به این معنا که وبسایت مورد ارجاع با ارزش است. به عبارت دیگر، گوگل ممکن است سایت را به عنوان یک منبع قابل اعتماد انتخاب کند، به این ترتیب احتمال رتبه بندی آن و دریافت ورودی بیشتر افزایش می یابد.
به گفته پینگادو، همیشه رابطه مثبتی بین تعداد بک لینکهای یک سایت و مقدار ترافیکی که می تواند دریافت کند، وجود دارد. همچنین رپورتاژ آگهی به بهبود سئو کمک می کند، هر چه نام شما در سایت های مرتبط با شما بیشتر ظاهر شود، موتورهای جستجو احتمالاً شما را به عنوان یک متخصص صنعت در نظر خواهند گرفت.

گسترش مخاطبان سایت شما
رپورتاژ آگهی امکان بهره برداری از مخاطبان سایت های دیگر را فراهم می کند که می تواند منجر به افزایش ترافیک حتی تبدیل به مشتری برای شما شود. بسیاری از برندها در این زمینه موفق بوده اند. راز به دست آوردن چنین نتایجی، هدف گذاری به وبسایت هایی است که خوانندگان آنها مشابه خوانندگان شما هستند. این افراد احتمالاً بیشتر در مورد شما مشارکت پیدا خواهند کرد.

گسترش شبکه ارتباطی شما
خرید رپورتاژ آگهی همچنین فرصتی برای برقراری ارتباط با وب نویسان و برندها ایجاد می کند. هر چه شما ایده های محتوا را پیشنهاد دهید و مقالات خود را در سایتهای مرتبط منتشر کنید، نام شما در صنعت بیشتر شناخته خواهد شد. در نتیجه، شراکت های آینده آغاز خواهند شد. با این حال، ما توصیه می کنیم که انتخاب سایت هایی که با آنها همکاری می کنید، را با دقت انجام دهید.
هرچند داشتن بیش از 100 هزار بازدید کننده ماهانه ضروری نیست، اما سایت هایی مثل دیلی تک dailytec.ir یا بهار نیوز و ایسنا که برای آنها می نویسید باید محتوای ارزشمندی ارائه دهند و درگیری معناداری داشته باشند. از سایت هایی که به نظر اسپمی و کیفیت پایین می آیند، بپرهیزید، زیرا ممکن است بر روی اعتبار شما تأثیر منفی بگذارند.

بازاریابی محصولات یا خدمات خود
اگر یک کسب و کار دارید، رپورتاژ آگهی می تواند فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات شما فراهم کند. در برخی موارد، رپورتاژ آگهی می تواند محصول یا خدمت شما را معرفی نماید. نوشتن یک رپورتاژ آگهی معمولاً با یافتن سایت های مناسب برای مشارکت در آن آغاز می شود، ارائه ایده ها، ارسال محتوا و تبلیغ آن برای جلب مخاطبین باید انجام گیرد. این بخش هر گام را پوشش می‌دهد و برخی از بهترین شیوه‌های نوشتن پست مهمان را ارائه می‌دهد.

نکات ویژه در خرید رپورتاژ
به‌خاطر داشته باشید که همه سایتها دارای تاثیر یکسان نیستند. با این حال، این به این معنا نیست که بی ارزش باشند. همانطور که قبلاً اشاره شد، مهم است که هر سایت هدف را بررسی کنید تا از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. پس از جمع آوری تمام اطلاعات محتمل برای مشارکت، ارزیابی کنید که این عوامل زیر را برای لیست خود استفاده کنید:
•    مخاطب مورد نظر: آیا آنها کاربرانی هستند که می خواهید به آنها برسید؟ آیا سلایق یا جمعیت مشابهی با خوانندگان سایت شما دارند؟ آیا پس از خواندن پست مهمان، علاقه مند به بازدید از وبسایت شما خواهند شد؟
•    مشارکت: برای تعیین عملکرد خوب آنها، مشاهده کنید که پست های مهمان چه تعداد نظر و اشتراک در وبسایت دریافت می کنند. همچنین، شبکه های اجتماعی صاحب سایت را بررسی کنید و ببینید که آیا آنها محتوای مشارکت کننده را در آنجا تبلیغ می کنند یا خیر.
•    اعتبار: وبلاگ چقدر معتبر است؟ ابزار بررسی بک‌لینک می تواند این را با استفاده از معیار امتیاز دامنه یا DR اندازه گیری کند. وب‌سایت هایی با امتیاز بین 20 و 50 شروع کنید، هرچند که آنها سایت هایی با اعتبار زیادی نیستند، اما احتمالاً با وبمسترهای جدید همکاری می کنند.
•    ایده: یک ایده را انتخاب کنید که توانایی نشان دادن تخصص شما را داشته باشد. به خوانندگان درباره یک تجربه شخصی، موفقیت و اشتباهات خود بگویید تا مقاله بسیار قابل اعتماد و اصیل شود.
•    پیداکردن موضوعات پرطرفدار: در جستجوی موضوعات مطلب وبلاگ پرطرفدار در حوزه خود باشید. از ابزارهایی مانند گوگل ترندز استفاده کنید تا ببینید که چه چیزهایی در بازار محبوب هستند.
•    اصلاح متن رپورتاژ: متن را اصلاح کنید. هر گونه خطاهای دستوری یا املایی را اصلاح کنید تا نشان دهید که یک حرفه ای هستید.
•    ایمیل اختصاصی: از یک آدرس ایمیل سفارشی و اختصاصی استفاده کنید. به این ترتیب، ایمیل شما بسیار حرفه‌ای و قابل اعتمادتر به نظر می رسد. برای این کار، سرویس میزبانی ایمیل لازم است.
•    جذابیت محتوا: یک خط موضوع جذاب بنویسید. فقط نوشتن پیشنهاد پست توجه را به خود جلب نمی کند. در نظر داشته باشید که به یکی از ایده های محتوا ارجاع دهید تا برای آنها بخشی از متن را داشته باشید.

محتوای با کیفیت بالا بنویسید
زمانی که یک ایده پذیرفته شد، نوبت به نوشتن محتوا می رسد. در حالی که هر سایت دستورالعمل های خاص خود را دارد، چند بهترین روش برای ایجاد یک رپورتاژ آگهی شگفت انگیز وجود دارد:
هدف جستجو را در ذهن داشته باشید. هدف کلی کاربران از خواندن مطالب چیست؟ مطمئن شوید که فوری ترین سؤالات آنها را در مورد موضوع پوشش می دهید. آن را منحصر به فرد و متفاوت از رقبا کنید. این می تواند با ارائه اطلاعات جدید، نزدیک شدن به موضوع از زاویه ای منحصر به فرد، یا ارائه نکات کاربردی تر باشد. نقل قول های متخصص را درج کنید. آنها می توانند به ایجاد یک پست معتبرتر و آموزنده کمک کنند.

در خرید رپورتاژ ارزان از تبلیغ خود بپرهیزید
همانطور که گفته شد، اکثر سایت ها مخالف این هستند که در رپورتاژ آگهی به طور صریح محصولات یا خدمات خود را در محتوا بازاریابی کنید. فقط به منظور توضیح آنها را ذکر کرده و شامل کلمات کلیدی برای سئو باشند. از آنها به طور طبیعی و از نظر گرامری درست استفاده کنید. سبک و قالب را با پست های سایت موجود مطابقت دهید. حداقل، سازماندهی محتوا، زبان و جامعیت باید با آنچه منتشر شده است، مشابه باشد. به خوانایی توجه کنید. محتوا باید به راحتی قابل خواندن و درک باشد. به سراغ زبان ساده، جملات فعال، پاراگراف های کوتاه و لیست های مرتب و نامرتب بروید.

یک عنوان جذاب بسازید

عنوان جذاب
با نوشتن یک پست عالی، تنها کاری که باید در خرید رپورتاژ ارزان انجام دهید ایجاد یک عنوان فریبنده برای آن است. باید فوراً توجه افراد را جلب کند و آنها را وادار کند که روی مقاله از صفحه اصلی سایت یا نتایج جستجو کلیک کنند. در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام طوفان فکری برای ایده های سرفصل باید در نظر بگیرید.
1.    نشان دهید که مقاله چگونه می تواند مشکل خواننده را حل کند. آنها به احتمال زیاد روی عنوانی کلیک می کنند که مطابق با نیازهای آنها باشد.
2.    در صورت لزوم اعداد را وارد کنید. مطالعات مختلف نشان داده است که سرفصل های شماره گذاری شده بالاترین نرخ کلیک را دارند. آنها برای فهرست ها و راهنماهای نحوه کار عالی هستند.
3.    از یک سوال استفاده کنید، سؤالات 10 درصد از نتایج جستجو در گوگل را تشکیل می دهند، بنابراین استفاده از این قالب می تواند نشان دهد که مقاله با علاقه جستجوگر مرتبط است.
4.    بهینه سازی برای موتورهای جستجو گوگل فقط می تواند 70 کاراکتر را در تگ های عنوان نمایش دهد، بنابراین بهتر است این طول را حفظ کنید. مطمئن شوید که کلمه کلیدی مورد نظر را نیز وارد کنید.
5.    از عناوین کلیکی خودداری کنید. به عبارت دیگر، درباره چیزی که مقاله در مورد آن است اغراق نکنید یا چیزی را که محتوا ارائه نمی دهد قول ندهید.

استفاده از لینک های داخلی و خارجی
پیوند داخلی فقط برای سئو سایت هدف خوب نیست. همچنین می تواند به ویرایشگر نشان دهد که شما با محتوای آنها آشنا هستید و احتمال انتشار، تایید و موافقت خرید رپورتاژ آگهی را برای شما افزایش دهد. مانند پیوندهای داخلی در وبسایت خود، فقط به پست های وبلاگی که مقاله را پشتیبانی می کنند مراجعه کنید.

گام های اساسی در انتشار رپورتاژ
انتشار و خرید رپورتاژ ارزان به صاحبان سایت کمک می کند تا نیازهای محتوایی خود را برآورده کنند و به یک چالش عمده بازاریابی محتوا رسیدگی کنند. به یاد داشته باشید، موفقیت رپورتاژ آگهی تا حد زیادی به کیفیت و ارتباط محتوا و همچنین شهرت سایت میزبان بستگی دارد.
•    اهداف خود را بشناسید
•    فرصت های رپورتاژ آگهی را پیدا کنید
•    یک ایده مناسب انتخاب کنید
•    مطالب عالی بنویسید
•    محتوای خود را تبلیغ کنید
•    رپورتاژهای بیشتر بنویسید
مانند هر استراتژی سئو دیگری، یک استراتژی رپورتاژ آگهی با دانستن اهداف شما شروع می شود. از این گذشته، اگر انتظار دارید به آنجا برسید، باید بدانید به کجا می روید.

پیشنهاد خرید رپورتاژ ارزان

پیشنهاد ما

می توانید با بررسی مکان هایی که رقبای شما رپورتاژ آگهی ارسال می کنند، فرصت های دریافت را پیدا کنید. هنگامی که رقبا را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنید یا در خبرنامه ایمیل آنها مشترک می شوید، احتمالاً پیوندهایی به رپورتاژهای آنها خواهید دید. راه دیگر برای یافتن این اطلاعات این است که ببینید لینک های ورودی آنها از کجا می آیند. برای این کار وارد Ahrefs شوید و آدرس سایت رقیب مورد نظر خود را در کادر جستجو تایپ کنید. پیشنهاد ما به شما خرید رپورتاژ ارزان از سایت پینگادو می‌باشد.
منبع: خرید رپورتاژ ارزان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها