به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۸۱۳۶۶

آخرین «احضار» ترسناک برادران وارنر

آخرین «احضار» ترسناک برادران وارنر
گروه فرهنگی:مدیران کمپانی برادران وارنر با تولید قسمت تازه ای از «احضار» با دنیای ترسناک این فیلم خداحافظی می‌کنند.به گزارش  صبا، این فیلم که هنوز نام کاملی برایش انتخاب نشده، پنجم سپتامبر ۲۰۲۵ اکران عمومی می شود.
 
تهیه کنندگان این فرانچایز ترسناک و ماوراطبیعی، توضیحی درباره داستان و ماجراهای قسمت آخر فیلم پرفروش خود ارائه نکرده اند. به همین ترتیب، معلوم نیست کارگردانی آن را کدام فیلمساز مطرح ژانر ترس و دلهره به عهده خواهد گرفت.

مدیران برادران وارنر گفته اند طی هفته های اینده اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه ها و طرفداران این فرانچایز قرار خواهند داد.نزدیکان به برادران وارنر می گویند فیلمنامه نهایی قسمت آخر احضار تا یک ماه دیگر آماده خواهد شد. این فیلمنامه حداقل دو بار بازنویسی شده است.

هزینه تولید احضار جدید هم فعلا مشخص نیست. شرکت مستقل فیلمسازی نیولاین که آنرا با همکاری برادران وارنر تولید می کند، بخاطر ساخت درام های ترسناک کم خرج خود شهرت دارد. تا این جا مشخص است که پاتریک ویلسن و ورا فارمینگ دو نقش اصلی فیلم یعنی اد و لورین وارن را به عهده دارند. در قسمتهای قبلی این مجموعه فیلم موفق و پرفروش، این دو در قالب زن و شوهری ظاهر شده اند که توانایی کشف اسرار مربوط به ارواح را دارند و می توانند به خانواده هایی که با مشکل حضور دوباره ارواح درگذشتگان خود روبرو شده اند، کمک کنند.

باید دید اد و لورین وارن در آخرین قسمت این فرانچایز باید دست به احضار چه ارواحی زده و با چه چالش های ترسناک و دور از انتظار جدیدی مقابله کنند. تهیه کنندگان احضار در دنیای ترسناکی که خلق کردند، چندین دنباله، اسپین آف و پیش درآمد هم تولید کردند که با استقبال بالای دوستداران ژانر ترس و دلهره روبرو شد.

قسمت اول فیلم را جیمز ون استاد آسیایی تبار گونه ترس و وحشت در سال ۲۰۱۳ کارگردانی کرد که توانست به فروش خیره کننده و عالی جهانی ۳۱۹ میلیون دلاری دست پیدا کند. این فیم با هزینه اندک ۱۰ میلیون دلاری تهیه شده بود!فروش کلی تمام قسمتهای احضار و زائده های آن در سطح جهانی، دو میلیارد دلار بوده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها