به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۸۴۴۹۲

بارسا‌بی‌خیال این‌ستاره نمی‌شود:جنگ تا روز آخر

بارسا‌بی‌خیال این‌ستاره نمی‌شود:جنگ تا روز آخر
گروه ورزشی:خوان لاپورتا همچنان امیدش را برای به خدمت گرفتن نیکو ویلیامز از دست نداده است.
به گزارش "ورزش سه"، تلاش بارسلونا برای تقویت این تیم و رقابت با رئال مادرید در لالیگا و سایر باشگاه‌های اروپایی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به‌صورت جدی ادامه دارد و مدیران این باشگاه نهایت توان‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند با وجود مشکلات مالی بازیکنان مورد نیاز را به خدمت بگیرند.

یکی از بازیکنانی که نامش در طول چند هفته اخیر بارها در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده، نیکو ویلیامز است. عملکرد درخشان این بازیکن در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که نقش مهمی را در قهرمانی این تیم ایفا کرد باعث شد که آنها برای جذب او مصمم شوند.

با این حال، هنوز هیچ توافقی بین طرفین صورت نگرفته و این بازیکن چراغ سبزی به بارسا نشان نداده است. در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره تردیدهای او برای پیوستنش به بارسا و ادامه حضورش در اتلتیک بیلبائو به گوش رسیده اما روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده است که بارسا حاضر نیست در این رقابت تسلیم شود.

گفته می‌شود که خوان لاپورتا همچنان علاقه زیادی به جذب ویلیامز دارد و تنها در یک صورت حاضر است دست از تلاش برای جذب او بکشد که این بازیکن قراردادش را با بیلیائو تمدید کند یا بند فسخ موجود در آن را افزایش دهد. در غیر این صورت، آنها حتی آماده هستند که تا تابستان بعدی برای به خدمت گرفتن او صبر و تلاش کنند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها