به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۸۴۴۹۵

هشدار‌ستاره بارسا:‌یامال را بامسی‌مقایسه نکنید

هشدار‌ستاره بارسا:‌یامال را بامسی‌مقایسه نکنید
گروه ورزشی:مارک آندره تراشتگن معتقد است که نباید لامین یامال را با لیونل مسی مقایسه کرد.
به گزارش "ورزش سه"، تراشتگن در چند سال اخیر یکی از مهره‎‌های کلیدی بارسلونا در ترکیب این تیم بوده و خیال بازیکنان و کادر فنی و هواداران را از بسته نگه داشتن دروازه تیمش راحت کرده است تا نقش مهمی را در موفقیت‌های آنها در رقابت‌های لالیگا هم ایفا کرده باشد.

مصدومیت طولانی‌مدت فصل گذشته او که به ناچار با عمل جراحی روی کمرش همراه بود ضربه سنگینی به بارسا زد و باعث شد که آنها روزهای سختی را در لالیگا تجربه کنند اما او آماده است تا این فصل بار دیگر به سد محکمی در دروازه این تیم تبدیل شود و عملکرد  درخشانی را به نمایش بگذارد.

این بازیکن گفت‌وگویی انجام داده است که با هم در زیر می‎‌خوانیم.
ورزش مورد علاقه: من رافائل نادال و آلکاراز را به دقت دنبال می‌کنم اما اگر بخواهم یک ورزش به جز فوتبال را انتخاب کنم، هندبال را انتخاب می‌کنم.
اهداف فصل جدید: ما آماده هستیم تا برای همه جام‌ها بجنگیم و رقابت کنیم.
لامین یامال: ما باید ژاوی را تحسین کنیم چون او کسی بود که به یامال فرصت داد. لامین ویژگی‌های خاصی دارد. امیدوارم که بتواند ثباتش را حفظ کند. او فضای بسیاری برای پیشرفت دارد چون خیلی جوان است و تازه بازی را شروع کرده است و می‌تواند از نظر فیزیکی هم رشد کند.
هانسی فلیک: او می‌خواهد سبک بازی رو به جلو و سریع در حملات را جا بیندازد اما چنین چیزی به این معنا نیست که ما قرار است مالکیت توپ یا کنترل مسابقات را از دست بدهیم. فلیک از نظر دفاعی هم ایده‌های کاملا مشخصی دارد. او اهمیت بسیاری برای جنبه فیزیکی قائل است. هر مربی سبک و فلسفه خودش را دارد. امیدوارم که سبک او به سود ما باشد. این فشار را دوست دارم. بخش فیزیکی مهم است و ما به دنبال رقابت هستیم.
علاقه به بارسا: من همه چیزم را برای این تیم می‌دهم.
عکس مسی و یامال: این عکس بسیار خوب و جذاب و در عین حال عجیب است اما شما نمی‌توانید این دو نفر را با هم مقایسه کنید.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها