به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۸۴۶۵۶

ترکیب رئال در ال‌کلاسیکو:وینیسیوس خط خورد

ترکیب رئال در ال‌کلاسیکو:وینیسیوس خط خورد
گروه ورزشی:آاس امروز نوشت که وینیسیوس در شرایط خوبی از تعطیلات برنگشته و آماده حضور در ترکیب ثابت رئال برابر بارسلونا نیست.به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین رئال مادرید برای ال‌کلاسیکو در دانشگاه ایلینویز در شیکاگو برگزار شد و رئالی‌ها سپس راهی نیوجرسی شدند.

در تمرین، کارلو آنچلوتی تمام نیروهایش را داشت، به جز دو مصدوم بازی مقابل میلان، پالاسیوس و آلوارو رودریگز که هم‌اکنون در اسپانیا هستند. در دو جلسه گذشته، سه ستاره برزیلی به تیم پیوستند: وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو. اما وینی بعد از دو جلسه تمرین شانس زیادی برای حضور برابر بارسا ندارد.

طبق گزارش آاس، از بین اینها احتمال حضور وینیسیوس در بازی کمتر است. کارلتو در حال حاضر وینیسیوس را در شرایطی نمی‌بیند که از ابتدا به میدان برود و ترجیح می‌دهد او را روی نیمکت بگذارد. البته به احتمال زیاد او در نیمه دوم دقایقی به میدان خواهد رفت. درست بر خلاف رودریگو که که در بازی درون تیمی برای ال‌کلاسیکو در یازده تای اصلی بود و در پست همیشگی‌اش وینگر راست بازی کرد تا مشخص شود برابر بارسا از ابتدا در زمین خواهد بود.

آاس نوشته است ترکیب اصلی رئال در ال‌کلاسیکو با توجه به بازی دست‌گرمی دیروز، به این صورت خواهد بود: تیبو کورتوا، لوکاس، فران گارسیا، میلیتائو، رودیگر، گولر، مودریچ، سبایوس، رودریگو، اندریک و براهیم.ال‌کلاسیکوی دوستانه تابستان ساعت 2:30 بامداد فردا برگزار می‌شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها