به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۸۴۷۸۸

منچستریونایتد در آمریکا تحقیر شد

منچستریونایتد در آمریکا تحقیر شد
گروه ورزشی: لیورپول در آخرین بازی خود در تور امریکا مقابل منچستریونایتد با نتیجه سه بر صفر در ورزشگاه کارولینای جنوبی به پیروزی رسید.فابیو کاروالیو در دقیقه دهم بازی اولین گل را زد تا  مسیر لیورپول به سوی سومین برد متوالی در امریکا هموار شود و کورتیس جونز گل دیگر را پیش اتمام نیمه اول به ثمر رساند. سیمیکاس زننده گل سوم در ورزشگاه ویلیامز برایس بود تا تیم آرنه اسلوت پیروزی شیرینی را کسب کند. 
 
 
 
لیورپول در کل بازی تیم غالب میدان بود و به خوبی توانست به حریف غلبه کند و ریتم بازی را کنترل کرد.  از سویی در این بازی استفان بایچتیچ، تایلر مورتون، هاروی بلر، تری نیونی و ادن دواک هم از روی نیمکت وارد زمین شدند و عملکرد درخشانی را در لیورپول داشتند. تیم اسلوت با ترکیبی از جوانی و تجربه به نظر می رسد که نوید فصل درخشانی را می دهد و با ادامه این روند، خیال هواداران سرخ ها از دوران پس از کلوپ راحت خواهد بود. 

از طرفی منچستریونایتد با این شکست نشان داد که مشکلات قبلی آنها به قوت خود باقی است.  تیم اریک تن هاگ همچنان در کنترل توپ و فاز دفاعی با مشکلات زیادی مواجه است و باید دید که آیا در شروع رسمی فصل همچنان این مشکلات ادامه دارد یا نه.
مرجع : فوتبالی
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها