به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۸۴۸۵۹

دلیل غیبت ستاره رئال در ال‌کلاسیکو: مصدومیت

دلیل غیبت ستاره رئال در ال‌کلاسیکو: مصدومیت
گروه ورزشی: رودریگو به دلیل مصدومیت و احساس دردی که داشت نتوانست رئال مادرید را در دیدار برابر بارسلونا همراهی کند.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید نیمه شب گذشته به وقت ایران در حالی در دیدار دوستانه مقابل بارسلونا به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ در این بازی شکست خورد که بسیاری از ستاره‌های این تیم هنوز به تمرینات برنگشته‌اند و مشغول سپری کردن تعطیلات‌شان هستند.

این در حالی است که تعداد زیادی از آنها هم در چند روز اخیر به اردوی رئال در آمریکا اضافه شده‌اند. رودریگو یکی از بازیکنانی است که چند روز قبل به تعطیلاتش پس از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ خاتمه داد و به تمرینات پیش فصل رئال مادرید اضافه شد اما در بازی شب گذشته برابر بارسلونا غایب بود.

این ستاره برزیلی برخلاف بسیاری از بازیکنان رئال در بازی شب گذشته فرصتی برای حضور در زمین پیدا نکرد و اتلتیک خبر داده است که دلیل غیبت او در این بازی برابر بارسا احساس دردی بود که در ماهیچه ران پایش داشت و به همین دلیل تصمیم بر این شد که استراحت کند.

گفته می‌شود که مصدومیت رودریگو اصلا جدی نیست و او مشکلی برای ادامه تمرینات نخواهد داشت اما کادر فنی رئال تصمیم گرفت که فشاری روی این بازیکن وارد نکند تا او بتواند روند درمانش را در سریع‌ترین زمان ممکن پیش ببرد و حتی این احتمال وجود دارد که او بتواند در دیدار دوستان برابر چلسی هم در زمین حضور داشته باشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها