به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۸۶۳۴۰

پیشنهاد به ستاره بایرن: رقابت عربستان با بارسا

پیشنهاد به ستاره بایرن: رقابت عربستان با بارسا
گروه ورزشی: چند باشگاه عربستانی قصد دارند برای به خدمت گرفتن کینگزلی کومان با بایرن مونیخ وارد مذاکره شوند.به گزارش "ورزش سه"، کومان پس از پیوستن به بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۷ توانست عملکرد قابل قبولی را در خط حمله این تیم به نمایش بگذارد و در اولین فصل پس از جدایی روبرت لواندوفسکی یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا بود.

اما شرایط در طول فصل گذشته برای او خیلی خوب پیش نرفت و همین موضوع باعث شد که این بازیکن به‌صورت جدی به ترک بایرن فکر کند. نام چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله پاری سن ژرمن و منچسترسیتی هم در طول چند هفته گذشته در کنار نام او به گوش می‌رسید.

در حالی که بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در طول چند روز گذشته از علاقه بارسلونا به جذب این بازیکن خبر داده بودند، حالا اسکای اسپورت آلمان مدعی شده است که چند باشگاه عربستانی هم علاقه زیادی دارند که بتوانند او را به خدمت بگیرند و تماس‌های اولیه با اطرافیان او و همچنین باشگاه بایرن هم انجام شده است. 

بایرن از عملکرد کومان در تمرینات پیش فصل بسیار راضی است اما جدایی همچنان گزینه جدی روی میز برای آنها خواهد بود. هنوز مشخص نیست که او با بارسا یا حتی باشگاهی از عربستان به توافق برسد اما حتی در این صورت هم بایرن تصمیمی برای جذب جانشین برای او نخواهد داشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها