به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۸۶۳۴۳

ستاره رئال در راه سیتی: احتمالا تابستان بعدی

ستاره رئال در راه سیتی: احتمالا تابستان بعدی
گروه ورزشی: رودریگو حداقل یک فصل دیگر در رئال مادرید خواهد ماند اما شاید در تابستان سال آینده به صورت جدی به منچسترسیتی فکر کند.به گزارش "ورزش سه"، رودریگو یکی از بازیکنانی است که در چند فصل اخیر توانایی‌هایش را در ترکیب رئال مادرید به نمایش گذاشته و عملکرد خوبش نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم در کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان و همچنین لالیگا با او ایفا کرده است.

بحث علاقه پپ گواردیولا و منچسترسیتی به این ستاره برزیلی از چند هفته قبل مطرح شده است. این بازیکن هم در گفت‌وگویی که در آستانه دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند که با پیروزی و قهرمانی رئال به پایان رسید انجام داده بود تاکید کرد که سیتی را بهترین باشگاه دنیا می‌داند که جنجال بسیاری هم به دنبال داشت.

بحث انتقال او به سیتی در چند روز اخیر بار دیگر مطرح شده و حالا اتلتیک خبر داده است که این بازیکن چندان به حضور در سیتی بی‌میل نیست اما فعلا تصمیمی برای ترک رئال مادرید نخواهد داشت و حداقل یک فصل دیگر قصد دارد که با پیراهن این تیم در سانتیاگو برنابئو به میدان برود.

منابع نزدیک به رودریگو تاکید دارند که او بدون شک در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو این باشگاه را ترک نخواهد کرد و مدیران رئال هم انتظار ندارند که در این تابستان پیشنهادی از سیتی دریافت کنند. گواردیولا علاقه زیادی به او دارد و این احتمال وجود دارد که سیتی حتی در صورت جدایی او در تابستان بعدی هم به صورت جدی برای جذب این بازیکن وارد عمل شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها