به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۸۶۷۳۱

بحران روحی سوله، سوژه نشست نوری شاهین

بحران روحی سوله، سوژه نشست نوری شاهین
گروه ورزشی: نوری شاهین، سرمربی دورتموند، تایید کرد به وضعیت نیکلاس سوله رسیدگی می‌کند و علاقه دارد تمامی بازیکنانش شاد باشند.به گزارش "ورزش سه"، نوری شاهین، سرمربی دورتموند، در مورد پیشرفت اخیر نیکلاس سوله قبل از اولین دور جام حذفی آلمان اظهار نظر کرد. شاهین در نشست خبری گفت:"او خودش می‌داند که نمی‌تواند از پنج یا شش ماه گذشته به خصوص در نیم فصل دوم راضی باشد. اما فکر می‌کنم او این را درک می‌کند."

سوله در مصاحبه اخیر خود توضیح داده بود که چگونه خود را از بحران ورزشی در ماه‌های اخیر رها کرده است. این مدافع میانی همچنین به صراحت درباره مشکلات روحی خود صحبت کرد.
او گفته بود:"من نمی‌توانستم از نظر ذهنی مدیریتی داشته باشم تا کارهای درست را انجام دهم. دیگر نمی توانستم به خودم انگیزه بدهم. می‌خواستم اما نمی‌توانستم. مکالمات مهم زیادی داشتم و کمک گرفتم."

با این حال، سوله تنها یک نمونه از فشارهایی است که فوتبالیست‌ها امروز در بالاترین سطح تحمل می‌کنند..شاهین در ادامه صحبت‌هایش درباره سوله گفت:"وظیفه ما حمایت روحی از تک تک بازیکنان است، نه فقط سوله. چون فوتبال حرفه‌ای شامل چیزهای زیادی است. به خصوص وقتی صحبت از رسانه‌های اجتماعی به میان می آید، به این راحتی نیست. اگر نتوانید از عهده آن برآیید، فشار زیادی روی شما خواهد بود."

این باعث می‌شود که وظیفه او به عنوان مربی در حمایت از آن‌ها بیشتر شود؛"فوتبال فقط در مورد تاکتیک نیست، بلکه در مورد افراد نیز هست. می‌خواهم پسرانم شاد باشند، از نظر روحی قوی باشند و در چنین چاله‌هایی نیفتند."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها