به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۶ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۸۶۷۳۶

جام لیگ برتر برای آرسنال است، نه سیتی

جام لیگ برتر برای آرسنال است، نه سیتی
گروه ورزشی: ریو فردیناند معتقد است که آرسنال امسال می‌تواند منچسترسیتی را از سر راه بردارد و قهرمان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شود.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چهار فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر انگلیس موفق شده است که جام قهرمانی را از آن خود کند و به اولین تیمی در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شود که چنین رکوردی را به دست می‌آورد و حالا آماده هستند که این جام را برای پنجمین بار هم بالای سر ببرند.

آرسنال در دو فصل اخیر یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بوده اما هر دو بار به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرده و نتوانسته است این جام را از آن خود کند اما امسال تمام توانش را برای کسب این عنوان به کار خواهد گرفت.فردیناند در گفتگو با TNT Sports در این باره اظهار داشت:" فکر می‌کنم مقابله با سیتی به دلیل عملکرد خوب آنها در چهار فصل اخیر بسیار دشوار باشد. آنها رکوردی درخشان را ثبت کردند و جایگاه خاصی در این مسابقات دارند.


اما فکر می‌کنم که آرسنال با بازیکنانی که در اختیار دارد و همچنین خرید ریکاردو کالافیوری که بازیکنی فوق‌العاده است و سبک بازی میکل آرتتا را به خوبی درک می‌کند می‌توانند مدعی جدی باشند.پست او جایی بود که آرسنال در آن آسیب‌پذیر به‌نظر می‌رسید و حضورش می‌تواند ثبات و تعادل را به ترکیب این تیم اضافه کند. به نظر من، آرسنال امسال سیتی را شکست خواهد داد و قهرمان لیگ برتر می‌شود اما باید عطش کسب جام را نشان دهد."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها