به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۸۶۸۱۷

مذاکره دارن آرونوفسکی برای کارگردانی «مرد پلاستیکی»

مذاکره دارن آرونوفسکی برای کارگردانی «مرد پلاستیکی»
گروه فرهنگی: منابع «دی‌سی‌یولیکس» می‌گویند آرونوفسکی برای پیوستن به پروژه «مرد پلاستیکی» که از ۶ سال پیش در دست ساخت قرار گرفته با «جیمز گان» ملاقات کرده است.به گزارش صبا  دارن آرونوفسکی برای کارگردانی فیلم «مرد پلاستیکی» (Plastic Man) با استودیوی دی‌سی وارد مذاکره شده است. منابع «دی‌سی‌یولیکس» می‌گویند آرونوفسکی برای پیوستن به این پروژه که از ۶ سال پیش در دست ساخت قرار گرفته با «جیمز گان» ملاقات کرده است. کارگردان «قوی سیاه» (Black Swan) زمانی به کارگردانی یک اقتباس سینمایی از «بتمن» با رده سنی بزرگسال نزدیک شده بود.
 
«مرد پلاستیکی» بیشتر با خصوصیات جسمانی و بدن انعطاف‌پذیرش شناخته می‌شود. این شخصیت در دهه‌ ۱۹۴۰ در «کوالیتی کامیکس» خلق شد و در دهه‌ ۱۹۵۰ وقتی دی‌سی کمپانی کوالیتی را خریداری کرد.

این پروژه نزدیک به ۶ سال قبل در دی‌سی در دست ساخت قرار گرفت و نویسندگانی چون کت واسکو و آماندا ایدوکو برای نگارش فیلمی با شخصیت اول زن استخدام شدند. گان در آن زمان پیشنهاد تولید این فیلم با بازی متیو لیلارد را مطرح کرده بود اما پروژه او به جایی نرسید. او حالا یکی از دو مدیر استودیوی دی‌سی است و برای پیش بردن پروژه نیازی به چراغ سبز ندارد.

آرونوفسکی به زودی فیلم «بازداشت سارق» (Caught Stealing) سونی با بازی آستین باتلر و زوئی کراویتس را شروع می‌کند. این هفته گزارش شد که مت اسمیت و لیو شرایبر به این پروژه ملحق شده‌اند.

داستان فیلم درباره یک بازیکن سابق بیسبال به نام «هنک تامپسون» است که در دهه ۱۹۹۰ نیویورک برای بقا وارد دنیای جنایات زیرزمینی می‌شود. این فیلم بر اساس کتابی نوشته چارلی هیوستون ساخته خواهد شد. هیوستون نویسنده فیلمنامه و به همراه آرونوفسکی و باتلر تهیه‌کننده فیلم خواهد بود.آرونوفسکی در سال ۲۰۲۲ فیلم «نهنگ» (The Whale) را اکران کرد که اسکار بهترین بازیگر مرد را برای برندن فریزر به ارمغان آورد. آن فیلم با بودجه ۳ میلیون دلاری ساخته شد و ۵۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها