به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۸۶۸۴۰

مدعی تضمین کیفیت محصولات کشاورزی | گوگرد گرانوله سولفیران

گروه کسب و کار: در روز های قبل خبر هایی درباره گوگرد معدنی گروه صنعتی سولفیران پخش شد، این خبر ها حاکی از این بود که سولفیران پر فروش ترین گروه صنعتی در حوزه گوگرد معدنی است و یا طلایه دار رضایت مشتریان. به تازگی خبری جدید از این گروه صنعتی پخش شده است که ادعا می کند با گوگرد گرانوله سولفیران کیفیت محصولات کشاورزی شما تضمین است.
مدعی تضمین کیفیت محصولات کشاورزی | گوگرد گرانوله سولفیران
اما سوال اینجاست که آیا واقعا باید به این ادعا توجه کرد یا این هم مانند خبر هایی است که هر روزه پخش می شود اما از واقعیت خبری نیست؟

پشتوانه و دلایلی که کیفیت محصولات را سولفیران تضمین می کند چیست؟
سولفیران ادعای خود را به این شکل بیان کرده است: گوگرد گرانوله سولفیران، یک کود معمولی نیست و یک الماس برای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی شما است. دلایلی را نیز برای این حرف خود بیان کرده است که از زبان خود گروه صنعتی سولفیران به آن ها اشاره می کنیم.

افزایش چشم گیر کیفیت و کمیت
گوگرد گرانوله سولفیران علاوه بر این که کمیت را افزایش می دهد باعث افزایش چشمگیر کیفیت محصولات کشاورزی نیز می شود. این کود تاثیر زیادی بر روی فرآیند های متابولیکی گیاهان می شود و این تاثیر باعث افزایش پروتئین، روغن و ویتامین در محصولات می ‌شود.  همچنین، گوگرد سولفیران به افزایش مقاومت گیاهان در برابر آفات و بیماری‌ ها کمک می ‌کند که در نتیجه محصولات سالم‌ تر و با ماندگاری بیشتر تولید می ‌شود.

بهبود عمکرد محصول کشاورزی
گوگرد گرانوله سولفیران باعث افزایش سولفور مورد نیاز گیاهان می شود و این مورد به رشد بهتر ریشه ‌ها، افزایش جذب سایر عناصر غذایی و در نهایت افزایش تولید محصول کمک می ‌کند

تضمین موفقیت با پشتیبانی سولفیران
تجربه بالای سولفیران در تولید گوگرد گرانوله و استفاده از آن همواره با کشاورزان عزیز است تا در تمامی مراحل مشاوره خرید تا استفاده کنار آن ها باشد. گروه صنعتی سولفیران با ارائه مشاوره ‌های تخصصی و پشتیبانی فنی، به کشاورزان کمک می ‌کند تا بهترین روش استفاده از گوگرد گرانوله را انتخاب کرده و به بالا ترین بازدهی دست یابند.  کارشناسان سولفیران با توجه به نوع خاک، محصول و شرایط آب و هوایی، برنامه کوددهی مناسب را برای هر مزرعه ارائه می ‌دهند.

بهبود کیفیت خاک
استفاده از گوگرد گرانوله سولفیران اول از همه منبع گوگرد را برای گیاه تامین می کند و در ثانی PH  خاک را کاهش داده و به جذب بهتر سایر عناصر مفید غذایی گیاه کمک می کند. گوگرد گرانوله سولفیران خاصیت ضد عفونی دارد و از بروز بیماری های قارچی جلوگیری می کند.

رنگ و طعم بهشتی
گرانوله گوگرد به دلیل این که خاک را بهبود داده و کمک می کند که مواد مفید گیاه به راحتی جذب شود بهث می شود رنگ و طعم میوه و محصولات بسیار متفاوت تر از قبل شود. همچنین ترکیباتی را تولید می کند که مستقیم بر روی طعم و رنگ گیاه تاثیر می گزارد.
دلایلی که بیان کرده است می تواند یک نشانه از این باشد که ادعای تضمین کیفیت محصولات کشاورزی اش درست باشد و بخواهد رقیبان خود را برای همیشه کنار بگزارد و از آن ها پیشی بگیرد.

تاریخچه سولفیران
جالب آن است، در متنی که اراعه داده است ابتدا از سابقه و تاریخچه معدن و گروه صنعتی خود گفته است و سپس محصول خود را تضمین کیفیت کرده اما متن خود سولفیران را برایتان اراعه می دهیم تا با این گروه صنعتی بیشتر آشنا شوید:
گروه صنعتی سولفیران با سال‌ ها تجربه و دانش فنی در عرصه کشاورزی، به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر گوگرد گرانوله در کشور شناخته می ‌شود.  این شرکت با هدف بهبود بهره‌ وری و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی، همواره در تلاش است تا با بهره ‌گیری از آخرین دستاورد های علمی و تکنولوژی، محصولاتی با بالا ترین استاندارد های کیفی را روانه بازار کند.

فرآیند تولید گوگرد گرانوله در سولفیران، تحت نظارت دقیق کارشناسان مجرب و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می ‌شود. هر مرحله از تولید، از انتخاب مواد اولیه تا بسته‌ بندی نهایی، با دقت و حساسیت بالایی صورت می ‌گیرد تا محصولی یکدست و با خواص فیزیکی و شیمیایی مطلوب تولید شود.  رعایت استاندارد های بین ‌المللی در تمام مراحل تولید، تضمین‌کننده کیفیت و ایمنی محصولات سولفیران است.
کیفیت، اصل ناگسستنی در فلسفه تولید سولفیران است.  این شرکت با سرمایه‌ گذاری در آزمایشگاه ‌های مجهز و بهره ‌گیری از سیستم‌ های کنترل کیفیت پیشرفته، بر تمامی مراحل تولید نظارت دقیق دارد.  محصولات سولفیران پس از گذراندن آزمون‌ های مختلف، با اخذ گواهی ‌های استاندارد، به دست کشاورزان می ‌رسد.
 
 
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها