به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۸۶۸۸۷

ادعای‌ستاره بایرن:خیلی بهتر از‌فصل قبل هستیم

ادعای‌ستاره بایرن:خیلی بهتر از‌فصل قبل هستیم
گروه ورزشی: توماس مولر می‌گوید عملکرد بایرن مونیخ نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر شده است.
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای دور اول از فصل جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان مقابل اولم در ورزشگاه خانگی این تیم قرار گرفت و موفق شد حریفش را با چهار گل از سر راه بردارد و به مرحله بعدی این مسابقات صعود کند.


توماس مولر که عملکردی درخشان در این بازی داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل برای هری کین ارسال کند، پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «ما در این بازی جدی بودیم اما بی‌اشتباه نبودیم. می‌خواستیم کارهایی که در طول چند هفته اخیر انجام داده بودیم را در زمین اجرایی کنیم.

من احساس خوبی دارم و از نظر فیزیکی در شرایط خوبی هستم. کارم را در زمین انجام دادم و چند حرکت خوب داشتم و از این بابت خوشحال هستم. اگر به بازی بدون توپ و نحوه مقابله ما در دوئل‌ها نگاه کنید یک الگوی مشخص را می‌بینید و متوجه تفاوتش با کاری که ما در سال گذشته به خوبی انجام نمی‌دادیم می‌شوید. فکر می‌کنم امروز عملکرد خوبی داشتیم، هرچند هنوز جای پیشرفت برای کار با توپ داریم.»

او در پاسخ به سوالی درباره لئون گورتسکا اضافه کرد: «لئون شرایط آسانی ندارد، اما خیلی عالی تمرین کرده است. هیمشه تصمیمات سختی هست که باید از سوی مربی و باشگاه گرفته شود. باید ببینیم که در چند روز و چند هفته آینده چطور خواهد شد، اما لئون یکی از ماست.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها