به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۸۷۲۳۳

قتل پسر جوان ۳ روز پس از ترک اعتیاد

قتل پسر جوان ۳ روز پس از ترک اعتیاد
گروه حوادث: ساعت ۲ بامداد دیروز به تیم جنایی پایتخت خبر رسید که پسری جوان در یکی از پارک های جنوب تهران، هدف ضربات شمشیر قرار گرفته و جان باخته است.به گزارش همشهری، پس از اعلام این گزارش، تیم جنایی خودش را به محل حادثه رساند و بررسی ها آغاز شد. مقتول جوانی ۲۴ ساله بود که زمان حادثه روی نیمکت پارک نشسته بود. آنطور که شاهدان می گفتند، ناگهان ۴ سرنشین دو دستگاه موتور سیکلت به سمت وی رفتند و با پسر جوان درگیر شدند.

شاهدان تصور کردند که مردان موتور سوار، زورگیر هستند و قصد سرقت گوشی وی را دارند. مردان موتور سوار با شمشیر، ضرباتی به پسر جوان زدند و بعد گریختند. این درحالی بود که گوشی موبایل و مدارک مقتول به سرقت نرفته بود. یافته های کارآگاهان حاکی از آن بود که این پسر جوان معتاد به مواد مخدر بوده و چندی قبل خانواده وی او را در کمپی واقع در حاشیه تهران بستری کرده بودند.

پسر جوان تحت درمان قرار گرفت و مواد مخدر را ترک کرد. وی ۳ روز قبل از اینکه به قتل برسد، از کمپ خارج شد. حالا دو فرضیه در این پرونده جنایی مطرح شده است؛ نخست اینکه مقتول طعمه خفت گیران خشن شده و توسط آنها به قتل رسیده است. دوم اینکه عاملان جنایت، وی را از قبل می شناختند و با او خصومت شخصی داشتند که شب حادثه به سراغش رفتند و جانش را گرفتند. هم اکنون تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند تا اسرار این جنایت را فاش کنند.
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها