به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۸۷۲۴۹

ریسک یونایتد:خریدستاره پرطرفدار در روز آخر

ریسک یونایتد:خریدستاره پرطرفدار در روز آخر
گروه ورزشی: منچستریونایتد قصد دارد برای خرید ایوان تونی تا روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی صبر کند.به گزارش "ورزش سه"، ایوان تونی یکی از بهترین بازیکنان برنتفورد در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس بود و درخشش او در این تیم توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ حاضر در این مسابقات را به او جلب کرد و پیش‌بینی می‌شد که رقابتی جدی برای جذب او شکل بگیرد.

منچستریونایتد از مدت‌ها قبل شرایط این ستاره انگلیسی را زیر نظر داشت اما حالا چلسی هم به‌صورت جدی وارد کورس رقابت برای به خدمت گرفتن او شده است و این شاید کار شیاطین سرخ را دشوار کند اما به نظر می‌رسد آنها همه شرایط را با خون‌سردی دنبال می‌کنند و نگران از دست دادن او نیستند.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیشنهاد هنگفت الاهلی برای به خدمت گرفتن این بازیکن هم مطرح شده بود اما او تصمیمی برای حضور در لیگ عربستان ندارد. حالا اسکای اسپورت مدعی شده است که یونایتد آماده است تا در روزهای آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال پیشنهاد رسمی برای جذب او را به برنتفورد ارائه کند تا به نوعی مدیران این باشگاه را تحت فشار قرار داده باشد.

یونایتد مایل است که تونی را برای یک فصل به‌صورت قرضی به خدمت بگیرد و پس از آن با بند خرید اجباری، این بازیکن را به صورت دائمی به اولدترافورد منتقل کند و به همین دلیل نگران است که برنتفورد این پیشنهاد را قبول نکند و به دنبال توافق با سایر رقبا برای فروش این بازیکن باشد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها