به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۸۷۲۴۲

حمله عجیب به امباپه: هازارد دوم در رئال

حمله عجیب به امباپه: هازارد دوم در رئال
گروه ورزشی: عملکرد کیلیان امباپه در اولین دیدار رئال مادرید در فصل جدید انتقادهای زیادی را به همراه داشت.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در اولین دیدارش از رقابت‌های فصل جدید لالیگا روبروی مایورکا به میدان رفت و در نهایت با تساوی ۱-۱ برابر این تیم متوقف شد تا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی گام اول را محکم برنداشته باشد و دو امتیاز مهم را از دست بدهد.

بسیاری از هواداران رئال مادرید منتظر تماشای این بازی و اولین حضور کیلیان امباپه در ترکیب تیم محبوب‌شان در لالیگا بودند. او بیش از این در دیدار برابر آتالانتا در سوپر جام فوتبال اروپا موفق به گلزنی شده بود و بسیار امیدوار بوده که درخشش این بازیکن در این بازی هم تکرار شود.

اما این اتفاق رخ نداد و او نتوانست گلی را برای تیمش به ثمر رساند و به کسب پیروزی برای آنها کمک کند. همین باعث شد که انتقادهای زیادی از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی و هواداران رئال مادرید مطرح شود. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «شما در حال دیدن ادن هازارد شماره دو هستید.»

هوادار دیگری که بسیار خشمگین به نظر می‌رسید اظهار داشت: «بهتر است امباپه نیمکت‌نشین شود. حضورش مهم نیست. عملکردی بسیار فاجعه‌آمیز. تعویض دیرهنگام. صادقانه دو ساعت از وقتم تلف شد.»یک کاربر اضافه کرد: «امباپه حالا متوجه شد که به لیگی آمده که برای کشاورزها (اصطلاحی برای تیم‌های ضعیف) نیست.»به نظر می‌رسد که امباپه برای جلب نظر هواداران رئال مادرید در هفته‌های پیش رو کار سختی را در پیش خواهد داشت و باید تمام تلاشش را برای تاثیرگذاری در ترکیب این تیم به کار بگیرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها