به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۸۷۲۳۹

تمسخر مالک چلسی: رفت پله و مارادونا بخرد

تمسخر مالک چلسی: رفت پله و مارادونا بخرد
گروه ورزشی: ترک زودهنگام ورزشگاه توسط تاد بولی در دیدار چلسی برابر منچسترسیتی بسیار حاشیه‌ساز شده است.به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبه‌روی منچسترسیتی به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا انزو مارسکا کارش را روی نیمکت این تیم خوب شروع نکرده باشد.

آبی‌های لندن در چند فصل اخیر با بحرانی جدی روبه‌رو بوده‌اند و تعویض متوالی مربی هم فعلا کمکی به بهبود شرایط این تیم نکرده است. هزینه‌های صورت گرفته برای خرید ستاره‌های جدید از سوی مالکان این باشگاه و خصوصا تاد بولی باعث شده است که بسیاری از فوتبال‌دوستان بارها به عملکرد آنها اعتراض کنند.

بولی روز گذشته در ورزشگاه حضور داشت اما تا پایان بازی در کنار تیمش نماند و دقایقی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تصمیم گرفت که ورزشگاه را ترک کند. این اتفاق با واکنش بسیاری در رسانه‌ها و همچنین شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد و تعداد زیادی از هواداران چلسی نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

یکی از کاربران با تمسخر مالک باشگاه چلسی نوشت: «تاد بولی رفت تا ژوائو فلیکس، ویکتور اوسیمن، فدریکو کیه‌زا، دیه‌گو مارادونا و پله را برای این تیم خریداری کند.»یکی از هواداران چلسی اضافه کرد: «چنین حرکتی به عنوان مالک یک باشگاه شرم‌آور است.»کاربر دیگری هم اظهار داشت: «تاد بولی در مسیر پرداخت ۵۰۰ میلیون پوند دیگر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها