به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۸۷۲۴۱

بلینگام هشدار داد: مثلث رئال گوش نکرد

بلینگام هشدار داد: مثلث رئال گوش نکرد
گروه ورزشی: صحبت‌های بین دو نیمه جود بلینگام با وینیسیوس، رودریگو و امباپه در تونل ورزشگاه به خوبی مشکل اصلی رئال برابر مایورکا را نشان داد.به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی رئال مادرید در لالیگا با یک تساوی غیرمنتظره و با عصبانیت آشکار کارلو آنچلوتی به پایان رسید. سرمربی ایتالیایی در یک کنفرانس مطبوعاتی به صراحت صحبت کرد و از عدم تعادل تیمش ابراز تاسف کرد. او آشکارا از وضعیت دفاع تیمی ایراد گرفت و گفت برخی کم کاری کردند.

واقعیت این است که صحنه‌ای در تونل ورزشگاه و قبل از شروع نیمه دوم، درست زمانی که تیم برای بازگشت به زمین آماده می‌شد، رخ داد که مشخص کرد حق با کارلتو بود. در آن بلینگام پس از از دست دادن توپ، روی بازگشت همه بازیکنان اصرار داشت.در مکالمه‌ای که توسط مووی استار ثبت شده است، ابتدا امباپه و وینیسیوس در مورد تعویض پست خود صحبت می‌کنند و اینکه چقدر برای مایورکا دشوار است که آنها را در هنگام انجام این کار متوقف کند.

امباپه می‌گوید: «من فکر می‌کنم وقتی ما پستمان را عوض می کنیم، برای آنها غیرمنتظره است و تو می‌توانی به سرعت به طرف دیگر و فضای خالی توپ را بفرستی.»سپس بلینگام ظاهر می‌شود با یک درخواست ویژه: «شما سه نفر، باید زودتر کار را تمام کنید، زیرا دویدن به عقب خیلی سخت است و همه بر نمی‌گردند.»

به نظر می‌رسد امباپه با او موافق است: «این چیزی است که من هم می‌گویم، ما باید شوت بزنیم و ضربه نهایی را وارد کنیم.»و ستاره انگلیسی اینگونه گفت‌وگو را تمام می کند: «شانس‌تان را برای شوت امتحان کنید حتی اگر فضای کافی ندارید. او سپس ژست شوت به سمت دروازه را می‌گیرد.»در واقع، گل مایورکا پس از از دست دادن توپ توسط بازیکنان رئال بود که میزبان از آن استفاده کرد و یک کرنر گرفت که در نهایت با ضربه موریقی به گل ختم شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها