به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۸۷۲۴۸

وینیسیوس معذرت: لگدم عمدی نبود

وینیسیوس معذرت: لگدم عمدی نبود
گروه ورزشی: پابلو مافئو، بازیکن آرژانتینی مایورکا، که در دو فصل گذشته همواره درگیری‌هایش با وینیسیوس حواشی زیادی داشته، دیشب هم خطای بدی روی او مرتکب شد.به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از بازی دو سال پیش مایورکا و رئال مادرید در سن مویش شروع شد که در آن مافئو و وینیسیوس بارها درگیر لفظی داشتند و حواشی یه سکوها نیز کشیده شد تا هزاران نفر به ستاره برزیلی توهین کنند. در بازی فصل گذشته وینی انتقام گرفت و نمایشی فوق‌العاده در زمین مایورکا داشت. او بارها مافئو را دریبل زد (برتری 0-1 رئال).

دیشب در اولین بازی فصل لالیگا رئال مادرید در زمین مایورکا با تساوی 1-1 متوقف شد و وینیسیوس نیز نمایش خوبی نداشت. در یک صحنه مافئو از پشت پای وینی را لگد زد ولی تنها یک کارت زرد گرفت که همین قضیه مورد اعتراض رئالی‌ها قرار گرفت.

مافئو در پایان بازی و در مورد صحنه جنجالی گفت: «من از وینیسیوس به‌خاطر خطا عذرخواهی کردم. کارت زرد درست بود و من این را قبول دارم. لگدم عمدی نبود. من با وینیسیوس هیچ مشکلی ندارم. فکر می‌کنم خود او هم می‌داند و ما الان رابطه خوبی داریم. مشکلات قدیمی را فراموش کرده‌ایم و از این اتفاقات در بازی رخ می‌دهد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها