به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۱ - ۲۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۸۷۲۴۵

بیانیه تند رئال: داور دو پنالتی را سوت نزد

بیانیه تند رئال: داور دو پنالتی را سوت نزد
گروه ورزشی: تلویزیون باشگاه رئال مادرید از داوری سوتو گرادو، خطای مافئو روی وینیسیوس و مدیاپرو، شرکتی که پخش مسابقات لالیگا را بر عهده دارد، به تندی انتقاد کرد.به گزارش "ورزش سه"، سابقه منفی بازی‌های مایورکا - رئال مادرید در فصول اخیر اولین بازی رئال در لالیگا را به یک مسابقه پر تنش تبدیل کرده بود. و این خیلی زود در جریان بازی مشخص شد. در همان ابتدای کار، امباپه استارتی را از زمین خود شروع کرد و زمانی که می‌خواست وارد محوطه جریمه مایورکا شود، مافئو او را زمین‌گیر کرد.

سوتو گرادو در این صحنه سوت نزد اما شبکه رئال معتقد است که این یک پنالتی واضح بوده است: «بازیکن مایورکا توپ را نادیده می‌گیرد و به وضوح امباپه را زمین می‌زند ولی خبری از سوت داور نبود.»
مدافع راست آرژانتینی در یک صحنه دیگر نیز به عنوان قهرمان ماجرا ظاهر شد. این‌بار با وینیسیوس که از پشت به عمد پای او را لگد زد. مافئو پای خود را روی ساق پای بازیکن برزیلی گذاشت و  به‌خاطر آن تنها با یک کارت زرد توبیخ شد، اما تلویزیون رئال معتقد است که او شایسته قرمز بود. علاوه بر این، آنها به شدت به این مدافع کاتالان که برای تیم ملی آرژانتین بازی کرده، حمله کردند: «مافئو اصول بازی جوانمردانه را رعایت نمی‌کند و حضورش تهدیدی برای هر بازیکنی در زمین است.»

در نیمه دوم، بلینگام یک توپ را روی دروازه مایورکا ارسال کرد ولی زمانی که میلیتائو تلاش کرد به توپ برسد، مدافع رقیب پیراهن او را گرفت. سوتو گرادو اینجا هم سوت نزد و VAR نیز به او هشدار نداد، اما در رئال آنها معتقدند که این یک پنالتی واضح بود.

آنها علاوه بر حمله به داور مسابقه، علیه مدیاپرو، شرکتی که پخش مسابقات لالیگا را بر عهده دارد، نیز بیانیه دادند: «اینکه تصاویر صحنه مشکوک روی میلیتائو تکرار نشد، غیرقابل قبول است.»
تلویزیون رئال فصل قبل نیز بارها علیه داوران ویدیوهای جنجالی پخش کرد و اشتباهاتشان در بازی‌های رئال مادرید را متذکر شد. موردی که انتقاد سایر باشگاه‌ها به‌خصوص بارسلونا را به همراه داشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها