به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۸۷۳۸۹

در پت شاپ‌ها چه می‌فروشند؟

گروه کسب و کار: زمانی که افراد تصمیم می‌گیرند از حیوانات خانگی همچون گربه‌ها نگهداری کنند نیاز به لوازم خاصی برای زندگی بهتر این حیوانات دارند. برای خرید این لوازم باید به پت شاپ‌ها مراجعه کرد که با ارائه لوازم انواع حیوانات خانگی نیاز افراد را به سادگی برطرف می‌کنند. در پت شاپ‌ها محصولات مختلفی به فروش می‌رسد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
در پت شاپ‌ها چه می‌فروشند؟
غذای گربه
یکی از محصولاتی که خرید آن بسیار اهمیت دارد غذا برای گربه‌ها است. بدون یک تغذیه سالم گربه نمی‌تواند از سلامت برخوردار باشد و عمری طولانی را تجربه کند.
غذای گربه به دو دسته غذای خشک و غذای مرطوب تقسیم می‌شود که به شکل تجاری در پت شاپ‌ها به فروش می‌رسند. یک غذای مناسب باید حاوی پروتئین، چربی، کربوهیدرات، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی کافی باشد تا بتواند نیازهای غذایی این حیوانات را برطرف کند.   
از میان دو غذای نام برده غذای مرطوب با استقبال بیشتری از طرف گربه‌ها مواجه می‌شود. همین مسئله باعث شده تا برندهای مختلفی بر روی تولید این غذا تمرکز داشته باشند. یکی از برندهایی که به شکل اختصاصی به تولید غذای کنسروی مخصوص برای گربه‌ها پرداخته برند گورمت است که زیر مجموعه برند آمریکایی پورینا به شمار می‌رود.
بسیاری از افراد به دنبال خرید کنسرو گورمت گربه هستند؛ اما اینکه چرا این کنسرو این چنین محبوب است به دلایل زیر باز می‌گردد:

•    کنسرو گورمت گربه طعم لذیذ و بافت بسیار نرم و له شده‌ای دارد که مناسب دستگاه گوارش گربه به تولید رسیده است.
•    از مواد افزودنی همچون نگهدارند، طعم‌دهنده و رنگ‌دهنده در کنسرو گورمت گربه استفاده نشده است.
•    این کنسرو با کیفیت پریمیوم و بافت نرم پته و کیک در طعم‌های متنوع به تولید رسیده است.
•    از مواد اولیه ارگانیک و بسیار لذیذ در کنسرو گورمت گربه استفاده شده تا حتی اشتهای گربه‌های بدغذا را نیز تحریک کند.
تمام موارد گفته شده باعث می‌شوند افرادی که به دنبال خرید کنسرو گربه هستند برای تهیه این محصول به دنبال برند گورمت باشند. انواع کنسرو گورمت گربه در پت شاپ اینترنتی پت آباد به فروش می‌رسد و افراد می‌توانند به راحتی این محصول را از این پت شاپ خریداری نمایند.

در پت شاپ‌ها چه می‌فروشند: غذای گربه

اسکرچر گربه
یکی دیگر از لوازم ضروری در هنگام نگهداری از گربه‌ها وسیله‌ای به نام اسکرچر نام دارد. اسکرچر وسیله‌ای است که برای ناخن کشیدن گربه‌ها طراحی شده است. گربه‌ها به شکل غریزی عادت دارند تا برای تیز کردن ناخن‌ها و رفع استرس بر روی اجسام پنجه بکشند. آنها این کار را در طبیعت بر روی درختان انجام می‌دهند؛ اما در داخل خانه باید اسکرچر برای آنها خریداری شود تا به وسایل خانه آسیب وارد نکنند. 
از انواع اسکرچر گربه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسکرچر عمودی
یکی از انواع اسکرچر گربه مدل عمودی آن است که رایج‌ترین نوع آن نیز به شمار می‌رود. این اسکرچر شکلی شبیه درخت را برای گربه تداعی می‌کند و به همین دلیل بسیار مورد علاقه این حیوان است.

اسکرچر افقی
از دیگر انواع اسکرچر گربه می‌توان به نوع افقی آن اشاره کرد. این اسکرچر می‌تواند جایگزین خوبی برای فرش و موکت برای اسکرچ کردن گربه‌ها باشد.

اسکرچر آویز و صفحه‌ای
این اسکرچر قابل آویزان کردن در نقاط مختلف همچون دستگیره در است. به طور معمول این اسکرچر یک ورقه نسبتاً نازک است که با یک لایه کنف پوشیده شده و آن را می‌توان در بخش‌های مختلف خانه آویزان کرد تا گربه بازی و اسکرچ کند.

اسکرچر اسباب بازی
این اسکرچر از دیگر انواع اسکرچر گربه است که به شکل اسباب بازی‌های همچون توپ و عروسک به تولید می‌رسد و گربه می‌تواند آنها را اسکرچ کند.

درخت گربه
یکی از انواع بسیار معروف اسکرچر گربه مدل درختی است که به طور معمول از اسکرچرهایی که از آنها نام بردیم در آن استفاده می‌شود. درخت گربه به صورت معمول دارای چند طبقه است و با نوارهای کنفی سطح آن پوشانده شده تا گربه بتواند از طبقات مختلف آن بالا برود و اسکرچ کند.
از آنجایی که اسکرچر انواع مختلفی دارد به خریداران توصیه می‌شود محصولات پت شاپ‌های آنلاین همچون پت شاپ اینترنتی پت آباد را بررسی کنند و در نهایت محصولی را با توجه به نیاز گربه خریداری نماید.

در پت شاپ‌ها چه می‌فروشند: درخت گربه

باکس حیوانات
یکی دیگر از لوازم ضروری حیوانات که در پت شاپ‌ها به فروش می‌رسد باکس سگ و گربه است. بدون باکس امکان بردن سگ و گربه به بسیاری مکان‌ها امکان‌پذیر نیست و یا حتی این حیوانات را بدون این وسیله نمی‌توان به سادگی کنترل کرد. باکس سگ و گربه در انواع مختلفی به تولید می‌رسد و قیمت‌های متفاوتی دارد. 
از آنجایی که مدیریت کردن هزینه‌ها برای سرپرستان سگ و گربه بسیار مهم است بسیاری مواقع افراد به دنبال خرید محصولاتی هستند که هزینه‌های آنها را کاهش دهد. خرید باکس قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های افراد است. باکس سگ و گربه انواع مختلفی دارد و به شکل باکس پلاستیکی، چوبی، فلزی و نرم پارچه‌ای به فروش می‌رسد. از میان باکس‌های نام برده برای خرید باکس سگ قیمت مناسب و یا باکس گربه می‌توان به سراغ انواع پلاستیکی و پارچه‌ای رفت که نسبت به دو نوع دیگر قیمت مناسب‌تری دارند.

نکته مهم در خرید باکس سگ قیمت مناسب و باکس گربه این است که باکس ویژگی‌های لازم را داشته باشد تا بتواند به شکل مطلوبی به حمل‌ونقل سگ و گربه کمک کند.  
باکس این حیوانات باید کاملاً متناسب با اندازه آنها باشد به شکلی که حیوان بتواند به راحتی در آن حرکت کند. استحکام از دیگر نکات مهمی است که باید در هنگام خرید باکس با قیمت مناسب در نظر گرفته شود. عدم استحکام باکس می‌تواند سلامت حیوان را به خطر بیندازد و به همین دلیل باید افراد محصولی را خریداری کنند که استحکام بالایی دارد. داشتن درب ورود و خروج ایمن نیز از دیگر مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد.
جهت خرید باکس سگ قیمت مناسب و یا باکس گربه افراد می‌توانند محصولات موجود در پت شاپ اینترنتی پت آباد را بررسی کرده و سپس محصولی مناسب را سفارش دهند.

در پت شاپ‌ها چه می‌فروشند : باکس حمل و نقل حیوانات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها