به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۸۷۴۳۱

بدرفتاری ستاره پرتغالی در بارسا: باید فیکس باشم

بدرفتاری ستاره پرتغالی در بارسا: باید فیکس باشم
گروه ورزشی: یکی از دلایل اصلی تردید مدیران بارسلونا برای جذب ژوائو کانسلو مربوط به رفتارهای او در رختکن بارسلونا است.به گزارش "ورزش سه"، کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از منچسترسیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست و خیلی زود توانست به یکی از بازیکنان مورد علاقه ژاوی در ترکیب اصلی این تیم تبدیل شود و جایگاهش را تثبیت کند.

با این حال، این بازیکن با پایان مهلت قراردادش با باشگاه بارسلونا بار دیگر به سیتی برگشت و در تمرینات پیش فصل این تیم تحت هدایت پپ گواردیولا شرکت کرد. او تمایل زیادی به حضور دوباره در بارسا دارد اما شرایط مالی این باشگاه باعث شده است که آنها همچنان مشغول ارزیابی برای ارائه پیشنهاد و خرید این بازیکن باشند.

روزنامه اسپورت خبر داده است که اعضای هیئت مدیره بارسا در حال بررسی شرایط برای تصمیم‌گیری نهایی در این باره هستند. آنها انعطاف‌پذیری و توانایی این ستاره پرتغالی برای بازی در چند پست را ستایش می‌کنند اما در عین حال از عملکرد او در دیدارهای بزرگ مطمئن نیستند. اشتباهات او در بازی فصل گذشته برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا برای آنها بسیار گران تمام شده است.

این در حالی است که رفتارهای کانسلو در رختکن بارسلونا هم با ناراحتی بازیکنان این تیم همراه شده است. او وقتی در ترکیب اصلی قرار نداشت رفتار خوبی را به نمایش نمی‌گذاشت و رابطه خوبی هم با بازیکنان جوان بارسا برقرار نکرده بود. این باعث عصبانی بعضی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار بارسا شد و شاید باعث شود که مدیران این باشگاه از جذب دوباره‎‌اش منصرف شوند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها