به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۳ - ۰۱:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۸۷۹۹۴

خشم مدیر بایرن: نظر هواداران مهم نیست

خشم مدیر بایرن: نظر هواداران مهم نیست
گروه ورزشی: مکس ایبرل از ادعاهای مطرح شده درباره تصمیم این باشگاه برای فروش ماتیس دی‌لیخت ناراحت است.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تابستان امسال با تغییرات بسیاری روبرو شد که اصلی‌ترین آن جدایی توماس توخل و حضور ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت این تیم است که در نهایت باعث ایجاد تغییراتی در فهرست بازیکنان بایرن برای فصل پیش رو هم شد.

بسیاری از رسانه‌های آلمانی از چند هفته قبل از احتمال جدایی دی‌لیخت از این باشگاه خبر داده و مدعی شده بودند که مدیران بایر دیگر تمایلی به ادامه این همکاری ندارند و کمپانی هم با این تصمیم موافقت کرده است اما جدایی این مدافع هلندی با اعتراض بسیاری از هواداران روبرو شد و انتقادهایی را به همراه داشت.

مکس ایبرل در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «من درک می‌کنم که او یکی از بازیکنان محبوب هواداران بود اما ما نمی‌توانیم تصمیمات‌مان را بر اساس علاقه هواداران به بازیکنان بگیریم. من با ونسان کمپانی صحبت کردم و تصمیماتی درباره بازیکنان حاضر در فهرست گرفتیم.

البته که می‌دانیم دی‌لیخت عملکرد خوبی داشت و دوست نداریم هیچ صحبت بدی درباره او مطرح کنیم اما تصمیماتی درباره خط دفاعی داشتیم و می‌خواستیم یک مدافع چپ‌ها داشته باشیم و به همین دلیل هیروکی را به خدمت گرفتیم. مبلغی را برای جذب اولیسه، هیروکی و پالینیا پرداخت کردیم. به عنوان یک باشگاه باید درآمدزایی هم داشته باشید. نمی‌توانید مثل چلسی عمل کنید و با ۴۵ بازیکن فصل را شروع کنید. ما مستقیما با بازیکن حرف زدیم و این تصمیم را گرفتیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها