به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۸۸۸۰۲

غیبت‌مهره‌های سرشناس در‌لیست جدید بلژیک

غیبت‌مهره‌های سرشناس در‌لیست جدید بلژیک
گروه ورزشی: لیست بازیکنان بلژیک برای بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا بدون حضور چهره‌های سرشناسی مانند روملو لوکاکو اعلام شد.به گزارش "ورزش سه"، لیگ ملت‌های اروپا به زودی آغاز می‌شود و تیم‌های ملی سراسر قاره سبز اسامی بازیکنان حاضر در این مسابقات را اعلام می‌کنند.

در همین راستا تیم ملی بلژیک که با رژیم اشغالگر قدس و فرانسه بازی می‌کند هم بازیکنان خود را معرفی کرد. قرار است روز دوشنبه، شیاطین سرخ اروپا در پروکسیموس بِیسکمپ در توبیزه دور هم جمع شوند و اردوی آماده‌سازی را آغاز کنند.اولین بازی بلژیک مقابل رژیم صهیونسیتی پشت درهای بسته در روز جمعه 6 سپتامبر در دبرسن مجارستان برگزار می‌شود. سه روز بعد، این تیم به لیون می‌رود و آن‌جا با فرانسه به عنوان نایب قهرمان دور گذشته مصاف می‌دهد. ایتالیا نیز در این گروه لیگ ملت‌ها حضور دارند.
 
بلژیکی‌ها می‌خواهند شروع خوبی در این مسابقات داشته باشند و به این منظور، دومینیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک، روی بازیکنانی که دعوت کرده حساب ویژه‌ای بازی می‌کند.
نکته جالب این لیست عدم دعوت از روملو لوکاکو، یانیک کاراسکو و لئاندرو تروسارد بوده و تیبو کورتوا هم که با تدسکو چالش داشت، چند روز پیش از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. همچنین جولین دورانویل، بازیکن 18 ساله دورتموند، برای اولین‌بار به اردوی بلژیک دعوت شده است.

لیست بازیکنان بلژیک برای لیگ ملت‌های اروپا به شرح زیر است:
دروازه‌بان‌ها: متز سلز، توماس کامینسکی، کئون کاستیلز
مدافعان: آرتور تیته، توماس مونیه، ووت فاس، آرنه انگلز، زنو دباس، کنی دی‌وینتر، ماکسیم ده کویپر، تیموتی کاستانیه
هافبک‌ها: آرتور فرمیرن، یوری تیلمانس، آمادو اونانا، اورل مانگالا، کوین دی بروینه،
مهاجمان: الکسیس سالماکرز، لویس اوپندا، دودی لوکباکیو، ژولین دورانویل، جرمی دوکو، شارل دکتلاره، یوهان باکایوکو
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها