به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۰۹ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۸۸۸۱۰

آمریکا با‌الگو از مسی‌قهرمان جام‌جهانی می‌شود

آمریکا با‌الگو از مسی‌قهرمان جام‌جهانی می‌شود
گروه ورزشی: دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال انگلیس، می‌گوید تیم ملی مردان ایالات متحده آمریکا در نهایت روزی قهرمان جام جهانی خواهد شد.به گزارش "ورزش سه"، او همچنین معتقد است که جذب لیونل مسی به اینترمیامی به الگوبرداری بازیکنان جوان برای رسیدن به این هدف کمک خواهد کرد.

بکام در یکی از اپیزودهای پادکست First We Feast 'Hot Ones' با میزبانی شان ایوانز تایید کرد که به نظر او لیونل مسی می‌تواند نقش بزرگی در موفقیت فوتبال آمریکا داشته باشد.بکام گفت: "فکر می‌کنم هر بازیکن تفاوت زیادی ایجاد می‌کند و خودم به عنوان بازیکنی که از رئال مادرید به لس آنجلس گلکسی نقل مکان کرده بودم، به آن رسیدم. این هدیه به این معناست که می‌خواهم الهام‌بخش نسل بعدی بچه‌های جوانی باشم که در این کشور بازی می‌کنند، چون به نظرم بالاخره در یک مقطعی، ایالات متحده آمریکا قهرمان جام جهانی خواهد شد.

چنین هدفی به لحظاتی مانند این نیاز دارد که شما فردی به بزرگی لیونل مسی را به آمریکا بیاورید. او در زمین و خارج از زمین خوب است، او یک حرفه‌ای به تمام معناست.اگر چنین کسی را بیاورید، پس همه این بچه‌های جوانی که در سرتاسر آمریکا فوتبال تماشا می‌کنند، از او الگو می‌گیرند. این واقعاً همان کاری است که ما می‌خواستیم انجام دهیم."

اسطوره منچستریونایتد پس از امضای قرارداد با لس آنجلس گلکسی در سال 2007 به لیگ حرفه‌ای آمریکا رفت و تبدیل به یکی از چهره‌های ماندگار فوتبال این کشور شد.او درباره یکی از تفاوت‌های بین فوتبال اروپا و آمریکا که خودش را به شدت شگفت‌زده کرده بود، گفت: "وقتی در سفر هستید، به عنوان یک تیم معمولاً بعد از ظهر جمعه در شهری که بازی دارید فرود می‌آیید، جمعه شب با هم غذا می‌خورید. شنبه صبحانه می‌خورید، ناهار می‌خورید و سپس بازی می‌کنید.

اما زمانی که من برای اولین بار به آمریکا آمدم، ما به سفر می‌رفتیم، بیرون می‌رفتیم و حقوق دریافت می‌کردیم. وقتی از اتوبوس پیاده شدیم به شما یک پاکت می‌دادند و من می‌گفتم "این چیست؟"من آن را باز کردم دیدم که پول نقد است.

بعد از این اتفاق، فکر می‌کردم مطمئناً یک وعده غذایی قبل از بازی وجود داشته باشد که اینطور نشد. بنابراین، ما در میانه راه بودیم و تنها چیزی که آنجا بود کارخانه چیزکیک بود!از هتل بیرون رفتم، همه بچه‌های جوان به مک‌دونالدز رفته بودند و دستمزدشان را پس‌انداز کرده بودند، من هم به تنهایی بیرون رفتم و کارخانه چیزکیک را دیدم و این غذای قبل از مسابقه من بود! مطمئنم اگر سر الکس فرگوسن آنجا بود حسابی شوکه می‌‌شد."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها